King cat 900 goes wild! LAZY CAT

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
S-Mod i lycksele har tillverkat egna betterboards och dom såg sjuukligt fina ut. Har dock ingen koll på pris. Men det skadar ju inte att kontakta dem och höra.
Skotrar kan ena brodern bygga i alla fall:

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Fördelen med BetterBoards är att originalen håller, har sett allt för många modeller av öppna fotsteg som spricker och böjs. Vi har spöat F-bomb's hur mycket som helst och dom har hållit fin fint!
Bara min erfarenhet iaf.

Måste säga att det blev riktigt bra med körställningen!

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Fördelen med BetterBoards är att originalen håller, har sett allt för många modeller av öppna fotsteg som spricker och böjs. Vi har spöat F-bomb's hur mycket som helst och dom har hållit fin fint!
Bara min erfarenhet iaf.

Måste säga att det blev riktigt bra med körställningen!
Tack å tack!!
Jag ska slänga ett getöga på F-bomb´s :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Fick ett bekräftande att dynan är klar via MMS nyss..

Så slänger väl in en liten sneakbild, har inte hämtat den än, men ser sjukt fin ut!! :nuts:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ska se om jag hinner hämta dynan nått i veckan, så man får nån fin bild då den sitter monterad :nuts:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
dynan vart ju hur jävla bra som hällst. jobbig å göra? kosta mkt å få den klädd?
Tack å bock!
Näe jag tyckte de va helt okej, helt klart lite grubblande, men de är det som är charmen..
Själva stommen kostade mig runt 200 rikstaler, däremot överdraget kostade mig ca 2000 rikstaler..

Men de ser jag att de är helt klart värt de med tanke på hur fin den blev och vad man får betala för tex en BOSS! Om man inte har tummen mitt i näven så klarar man av detta och kan "designa" sin egen dyna efter egna tankar och önskemål!! :beer: