Härligt! :beer:De kommer, de kommer! Ska hämta den om nån timma Bilder åt folket ikväll!! :beer:
Härligt! :beer:De kommer, de kommer! Ska hämta den om nån timma Bilder åt folket ikväll!! :beer:
Den som väntar på något gott!Jag oxå! Har väntat för länge nu.
hade lätt köpt en till min för den summan.. vad är det du har gjort den av? du kanske har skrivit det nånstans men måst ha missat det då. ( funderar på att bygga en själv )Tack å bock!
Näe jag tyckte de va helt okej, helt klart lite grubblande, men de är det som är charmen..
Själva stommen kostade mig runt 200 rikstaler, däremot överdraget kostade mig ca 2000 rikstaler..
Men de ser jag att de är helt klart värt de med tanke på hur fin den blev och vad man får betala för tex en BOSS! Om man inte har tummen mitt i näven så klarar man av detta och kan "designa" sin egen dyna efter egna tankar och önskemål!! :beer:
styrolit funkar bra. (hårdare frigolit) sen sätter man nån slags stoppninghade lätt köpt en till min för den summan.. vad är det du har gjort den av? du kanske har skrivit det nånstans men måst ha missat det då. ( funderar på att bygga en själv )
Jag förstår tyvärr inte vad du menar?Nja,så här med facit i hand blev det det lite malplacerat tycker jag.
Det är väl som vanligt med nya modeller,de välkomnas inte på marknaden (XP).
Kanske du utvecklar en ny trend, jag hoppas inte på det.
Det är du nog ensam om att tycka..1,5 meter tunnel och sen sitta på (tankmätarn) ser lite fel ut i mina ögon.
Lite mer mittemellan ser bättre estetiskt ut än extremt Forwardride.
Thanks!!Det är du nog ensam om att tycka..
Metso, det blev GRYMT! Men hur går det med motorn?
Det är du nog ensam om att tycka..
Metso, det blehur går det med motornv GRYMT! Men ?
Härligt! Och det såg mycket bra ut med plasten monterad! Undrar som Ante, hur kommer du göra med a-armarna?=)Thanks!!
Jodå de går, den är faktiskt även startad idag!!
Idag har jag även gjort klart 2 affärer, D&D twins från USA och även Fox float från USA!!!