SRX Chassi köpes!

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
Hej! Är i behov av ett Chassi och div andra delar till en SRX-98 .Men jag vill börja med ett chassi ( helst med papper).
Har köpt en krockskadad och inte komplett srx 600-98 för att ta delar av!.....hade tänkt att bygga om min Aktiv Panther Lång till en Panther SRX:eyebrows:........men tror jag hoppar över det, panthern är för fin att sätta kapen i.
Så nu ska jag försöka få tag på delar till att sätta ihop en komplett SRX istället!
Mvh Hasse

Last edited:

wasted

Välkänd medlem
18 sept 2009
132
0
6
Ånge
Har nyss börjat kika på denna skoter så jag vet inte riktigt än!... men Matta 345 ripsaw el dyl, boggiförlängning,tunnelförl, statorplatta(troligen) och så ett chassi då.........Mvh Hasse

Vet inte om du behöver men jag har en cdi box till den, eller vad de heter, svart 4-kantig låda. =)

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
Finns det ingen som har ett chassi till salu på lite närmare håll.??........fraktkostnaderna är ju minst sagt horibla!!!!!! Mvh Hasse

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
Hej! Har nu fått tag på ett chassi-01 med papper.........hoppas han är ärlig för jag har betalat han 2000:- i förskott!!

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
.........................och det är 1vecka sen jag satt in pengar på hans konto,och ännu har han inte skickat det....................

J

Jona$

Om han är ärlig eller inte är en sak.. frågan är mer hur lättlurad du är? Man betalar alldrig in större summor i förväg till privatpersoner såvidare man inte har väldigt bra kött på benen.

H.G

Välkänd medlem
9 sept 2009
120
1
6
Ludvika, Dalarna
Jag vet inte om jag tycker att jag är speciellt lättlurad, han ville ha pengar i förskott för frakten om han skulle skicka grejorna!! det ska skickas från Boden till Smedjebacken, en enkel resa på 90 mil,med Bussgods.Det är inte så billigt.......men jag tycker att efter 1v så borde man ha hunnit skicka grejorna!!! Men jag vet vad han heter, bostadsadress tel nr hem, tel till hans fru mm.......dessutom verkar han juste när jag pratar med han i telefon......jag ska dessutom föra över resten av pengarna när jag får chassiet.//
Om han är ärlig eller inte är en sak.. frågan är mer hur lättlurad du är? Man betalar alldrig in större summor i förväg till privatpersoner såvidare man inte har väldigt bra kött på benen.