T twister Välkänd medlem 15 okt 2006 2.506 5 38 Östersund 23 sept 2010 #1 Tja ! Finns det nå Man bör byta på en org mtx för att den ska gå riktigt bra ? Typ skidor ,utväxling osv.... Är denna skoter svår att fåloss själv om man kör fast ?
Tja ! Finns det nå Man bör byta på en org mtx för att den ska gå riktigt bra ? Typ skidor ,utväxling osv.... Är denna skoter svår att fåloss själv om man kör fast ?
Tullus Välkänd medlem 13 jan 2009 2.042 3 36 Tullus/Östersund/Åkersjön 23 sept 2010 #2 har ingen erfarenhet av just nytro men alla andra yamahaskotrar jag kört är svår att få loss själv om man kör fast..
har ingen erfarenhet av just nytro men alla andra yamahaskotrar jag kört är svår att få loss själv om man kör fast..
V vaen Välkänd medlem 12 jan 2009 1.232 1 16 Dalarna 23 sept 2010 #3 twister skrev: Tja ! Finns det nå Man bör byta på en org mtx för att den ska gå riktigt bra ? Typ skidor ,utväxling osv.... Är denna skoter svår att fåloss själv om man kör fast ? Click to expand... Om jag inte missminner mig så diskuterades just detta i "Nytro MTX 2011 vad tror ni om den? " tråden...
twister skrev: Tja ! Finns det nå Man bör byta på en org mtx för att den ska gå riktigt bra ? Typ skidor ,utväxling osv.... Är denna skoter svår att fåloss själv om man kör fast ? Click to expand... Om jag inte missminner mig så diskuterades just detta i "Nytro MTX 2011 vad tror ni om den? " tråden...
V vidamic Välkänd medlem 5 sept 2004 1.098 0 16 1 okt 2010 #4 vaen skrev: Om jag inte missminner mig så diskuterades just detta i "Nytro MTX 2011 vad tror ni om den? " tråden... Click to expand... Precis twister hoppa in i den tråden istället så stänger en admin denna ASAP.
vaen skrev: Om jag inte missminner mig så diskuterades just detta i "Nytro MTX 2011 vad tror ni om den? " tråden... Click to expand... Precis twister hoppa in i den tråden istället så stänger en admin denna ASAP.