varmt väder

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
tycker för att vara inne i okt tycker jag det är ovanligt varmt ifjol kom den första rejäla snön 20 okt dock försvann den ganska fort men som nu värkar dygnstempen ska ligga runt 6 plus varje natt o dagstemp på 10-12 grader i typ en vecka till jag hoppas det vänder snart hehe eller är det jag som bara är nojig?
 

cobrajet

Välkänd medlem
tycker för att vara inne i okt tycker jag det är ovanligt varmt ifjol kom den första rejäla snön 20 okt dock försvann den ganska fort men som nu värkar dygnstempen ska ligga runt 6 plus varje natt o dagstemp på 10-12 grader i typ en vecka till jag hoppas det vänder snart hehe eller är det jag som bara är nojig?
Nej jag är också nojjig, hoppas på mycket snö fort och att den ligger länge. En annan som bor i "fjollträsk" har ju bara helger, jul och påsk att köra på, då får det INTE strula med snötillgången.
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
har börjat blivit varmare här nu.. runt 5-6 grader på natten och runt 10 på dagen
suck..
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Det var ju bra kallt i här i september. Var lugn. Snön kommer nog komma. Kan ju slå om väldigt fort. När vi kommer till mitten av November får man börja gnälla.