Summit x-rs 800, 07. Skidres

Zollinger

Välkänd medlem
9 okt 2010
923
1
18
Lycksele
Den filmen är ju klockren. Dock lite taskigt med snö.
Ska tydligen vara Dynamo Joe variatorkit i den summiten.

När bilden på mig togs så gjorde jag bara ett försiktigt hopp bakåt och höll järnet så klev den snällt upp på rullen.
detta är min lillebror som kör.. =) Fått den att gå som ett troll =) dock har han trixat rätt mkt med fjädrar innan han vart helt nöjd. www.snowdreams.se

Själv när jag hade min xrs så var det heller inga problem att åka på rullen dock så gick broders ett snäpp värre på rullen men kan bero på att xrs n är lite längre..
 

Karlström

Välkänd medlem
27 dec 2009
162
0
6
Dalarna
detta är min lillebror som kör.. =) Fått den att gå som ett troll =) dock har han trixat rätt mkt med fjädrar innan han vart helt nöjd. www.snowdreams.se

Själv när jag hade min xrs så var det heller inga problem att åka på rullen dock så gick broders ett snäpp värre på rullen men kan bero på att xrs n är lite längre..
Menar du fjädrar invariatorn eller i boggein?
 

Zollinger

Välkänd medlem
9 okt 2010
923
1
18
Lycksele
jo han har provat en hel mängd med olika fjädrar till sekundär variatorn, Sen sitter det en 57mm camoplast matta på den där summiten han har.
 

Rodge

Välkänd medlem
27 jun 2007
324
1
16
Boliden
jo han har provat en hel mängd med olika fjädrar till sekundär variatorn, Sen sitter det en 57mm camoplast matta på den där summiten han har.
Han måste ju ska ha ORDENTLIGT nerdrevat också? verkar inte ha någon vidare fart på mattan trots fulla spjäll?
 

Zollinger

Välkänd medlem
9 okt 2010
923
1
18
Lycksele
jo de är ju försäsongs reven de där 03B sitter 19/43 drevning tro ja..

men ja har då inte sett någon annan köra på bakvagn som han heller bland alla skoteråkare här ikring i a fall =)