precis det jag syftade på... tack för att du svarade åt mig600:an är ju nyare..
Nog tror jag en RE 600 drar en wildcat 700 även om kissen har 700 och lynxen 600 kubik!
precis det jag syftade på... tack för att du svarade åt mig600:an är ju nyare..
Nog tror jag en RE 600 drar en wildcat 700 även om kissen har 700 och lynxen 600 kubik!
precis det jag syftade på... tack för att du svarade åt mig
Dock var ju mxz portad m.m.m... den va bänkad till 147 hk så de är rätt bra för en 700 att haka på den...klart ni kör ifrån en xp 600 och en mxz 800 -01, annars hade den ju gått dåligt.. ?!
700an har ju med lite små grejs 150hp (körde blueprint, pipa, burk och blev bänkad till 152hp) det har ingen av dom där andra maskinerna :/
Snygg blev den
Ledlyset va bara ett skitledlyse från biltema som vi satt dit. Behövdes inge likriktare eller något... Orginalpipan gick inte få dit utan att den låg mot pyramiden därför köpte vi en speedwerxpipa ist som var lite mindre. Vi hade ingen orginalmätare. Vi hade kopplat in hand och tumvärmare, en ny mätare i styrpaden som visade vattentemp, varv samt timräknare.Tjenna!
Mycket snyggt och bra jobbat.
Såg på nån bild att det såg ut som att du satt dit ett 12V led-ljus som bakljus... Hur gjorde du då? Kopplade du in 2 likriktare och 2 motstånd på typ 10w?
Hur gjorde du med pipan, räckte det med att endast flytta bollkoppen så långt ner som möjligt för att unvika brännskador på huv och ljus? Eller körde ni aldrig med F7 pipan?
Var gjorde du av mätarhuset, ser inte det på nån bild..det är väl ett måste för att motorn ska gå som den ska?
Tacksam för svar, även från någon annan än TS