Faktiskt så ja men det är min första skoter och vet inte om en iq skulle bli för "svår"Inte funderat på en IQ 440?
Ja den skulle nog inte vara fel
vad menar du med för "svår"? en iq går inte hårdare en någon annan 440 från samma årFaktiskt så ja men det är min första skoter och vet inte om en iq skulle bli för "svår"
Men den verkade vara svår att köra för en kille på 60 kilo iallafall Ja menar jag kollade på en kompis 600a och den var sjukt stor ;Dvad menar du med för "svår"? en iq går inte hårdare en någon annan 440 från samma år
Okej Har du haft en?men tycker lynx rc 440 -06 som jag visade hade varit ett bra alternativ
vilken av dom hittar du som standar? varken iq rev rc eller snopro(bortset från f7) finns ju som 700 så. men personligen så tycker jag att iq:n känns totalt överskattad, snopron känns som lite gammal då den påminner alldeles för mycket om f-serien chassietSkulle nog valt iq av alla dom 3, handlar det dock om 700 istället för 440 så blir det nog snopron.
iqn ha lite bättre körställning (imo), och grymma dämpare
Vad menar du med sjukt stor? Skotern eller kraften?Men den verkade vara svår att köra för en kille på 60 kilo iallafall Ja menar jag kollade på en kompis 600a och den var sjukt stor ;D
vilken av dom hittar du som standar? varken iq rev rc eller snopro(bortset från f7) finns ju som 700 så. men personligen så tycker jag att iq:n känns totalt överskattad, snopron känns som lite gammal då den påminner alldeles för mycket om f-serien chassiet
ingen som sagt den var klumpig den bara såg så ut xDden är inte klumpig, vart du nu har fått det ifrån, jag tyckte rentav den var ganska smidig! man får dom med 700 motor genom att sätta i en 700 motor