Denna annons är bara ren och skär lögn!

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
http://www.blocket.se/dalarna/Arctic_cat_F7_nyskick_29566327.htm?ca=5&w=106&last=1 Den här skotern åkte jag å kolla på igår (20 mil enkel resa) I telefon så sa killen att den va i absolut nyskick och att det ända man kunde klaga på va att det saknades 3 kammar på mattan, boogie, motor och dämpare skulle va renoverad för 200 mil sedan.

Jag kom dit och såg först att rutan va paj och lagad med superlim, buken ser ut som att man har åkt genom ett fält med raspar, dynan är trasig i hela framkanten, kollade ner i boogien och ser att ett hjul saknas och att halva lagret sitter kvar på axeln, fotsteget på högersidan har vart upptryckt och sedan nerbankat så det är vågigt och spräckt.

Frågade efter kvitton på renoveringen och det finns ju såklart inga. Inte en mutter är rörd på motron som f.ö va dyngskitig.

Jag vill bara varna alla som ev tänkt titta på den att han är bra på att snacka men i själva verket är han en riktig tattare.

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
När den har gått över 1000mil och ägaren påstår nyskick säger väl allt.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.252
1.086
113
Stora Blåsjön
Kan säga att 2st "fjällmil" motsvarar minst 10mil led.
Roligt detdär med fjällmil att det skulle vara något positivt, är ju bara till fjälls som man lyckas fli sönder grejerna..

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.287
86
48
Övik
Kan säga att 2st "fjällmil" motsvarar minst 10mil led.
Roligt detdär med fjällmil att det skulle vara något positivt, är ju bara till fjälls som man lyckas fli sönder grejerna..
Helt rätt, ganska lustigt de dära :)

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.547
422
83
Malå/Adak
Gissningsvis menas att den gått på snö och inte i stenskravel och på bara grusvägar....... men vart den gått spelar ju ingen jäkla roll, utan mest hur den gått och vem som kört och servat......

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Finns skotrar som har gått 1000mil och fortfarande är fina... Sen beskriver man väl inte en skoter som nyskick med det fel jag sade fanns eller? Isf är man ju totalt mongoloid och har aldrig sett en fin skoter.