skoter körning i sthlm området.

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
hej alla snö sugna. tänkte kolla om det är någon sthlmare som är sugen på körning i sthlms området om det blir snö. körde nästan varje helg förra året ute på värmdö, tyresö mm. finns en hel del bra ställen att köra på om det blir snö:becky:. må bäst mvh anders

Freddefart

Aktiv medlem
8 sept 2009
68
0
6
Låter fint! jag och polaren åker gärna med i vinter!! gick å åka rätt duktigt på mälaren i vintras!
ska bara komma hem från det hära helvetets afrika n¨ågon gång hehe

Tomicke

Välkänd medlem
25 feb 2010
200
0
16
Värmland
Tror bestämt de spårat ur lite. är de inte smartare att ni från snörika trakter ger oss kunskap och tipps om skoteråkning? för ni lär väll va dom som är proffs på ämnet?

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Tror bestämt de spårat ur lite. är de inte smartare att ni från snörika trakter ger oss kunskap och tipps om skoteråkning? för ni lär väll va dom som är proffs på ämnet?
tycker jag låter vettigt, man kanske kan hålla sig till ämnet med??? alla är hjärtligt välkomna till sthlm om det blir snö

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
Jag har full respekt för våra skoteråkande vänner i huvudstaden. Det blir lite omvänd jante när vi i glesbyggden faktiskt kan ståta med något som alla skoteråkare faktiskt vill ha. Vi har det tidigt på säsongen och vi har det långt fram på vårkanten nämligen snö. Där av mitt skämt som kanske luktar skämt i vissa näsor om att vara högst i närings kedjan.

Min mp är jag helt nöjd med och skulle jag inte vara det så har jag resurser att köpa precis vad jag vill.:blink1:

Än en gång hoppas ni får en fin skoter vinter i Sthlm ! Om inte så är ni välkomna hit. :hello:

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Jag har full respekt för våra skoteråkande vänner i huvudstaden. Det blir lite omvänd jante när vi i glesbyggden faktiskt kan ståta med något som alla skoteråkare faktiskt vill ha. Vi har det tidigt på säsongen och vi har det långt fram på vårkanten nämligen snö. Där av mitt skämt som kanske luktar skämt i vissa näsor om att vara högst i närings kedjan.

Min mp är jag helt nöjd med och skulle jag inte vara det så har jag resurser att köpa precis vad jag vill.:blink1:

Än en gång hoppas ni får en fin skoter vinter i Sthlm ! Om inte så är ni välkomna hit. :hello:

a jag vet att det va skämt, vart bara trött på dom innan. är sjukt avis på er, ska upp till östersund mitten av november till en kompis å köra lite sen blir det upp till baggården å upp på fjället. må bäst mvh anders

Tomicke

Välkänd medlem
25 feb 2010
200
0
16
Värmland
Härligt nu är tråden på fötter igen.
Bra om vi kan dela våra kunskaper från norr till söder och bredda kontaktnätet,
skulle va kul att åka skoter i Stockholms skärgård och härligt att ta en tur me folket upp i fjällvärden, men ja får väll tröska i granskogen i Värmland de e ok be me,