ski doo 800 e-tec til Sverige

boo-teddy

Medlem
27 okt 2009
6
0
1
vestfold norge
hei i Norge har vi fått beskjed om at scooter med 800 e-tec motorer kommer ikke før midt i desember.... noen som vet noe mer i Sverige ??? bør vel komme likt??

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
http://www.snowest.com/snowmobile-news/display.cfm?ID=2563
Ski-doo verkar göra allt för att skapa hype kring 800 etec, lol.
haha, ja man kan ju undra hur dom har tänkt att komma på en lösning att kompensera dessa 40 personer finns ju liksom inget likvärdigt alternativ, tror ju den som bestämt sig för en 800 inte tycker de iafa. Blir intressant att höra om detta stämmer och om någon i Sverige blir drabbad? Jag tror de är båg. Vad jag vet så ringer ju ÅF Generalagenten vid en förbokning och dom vet ju antal maskiner dom får till Sverige och om de finns någon kvar att boka så...

4

426H

Jo, det är bara larv. Det är ju dåliga tider i usa och ski-doo är livrädda för att få massa avbokningar på maskinerna som beställdes i våras. Därför försöker dom skapa en bild av att det är brist på maskiner, så att dom som tvekar skall känna sig lyckligt lottade att dom fått en maskin och inte tveka att hämta ut den.
40 maskiner motsvarar ju några timmars produktion, varför skulle dom riskera att skaffa sig massa irriterade kunder och inte bygga dom?

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Jo, det är bara larv. Det är ju dåliga tider i usa och ski-doo är livrädda för att få massa avbokningar på maskinerna som beställdes i våras. Därför försöker dom skapa en bild av att det är brist på maskiner, så att dom som tvekar skall känna sig lyckligt lottade att dom fått en maskin och inte tveka att hämta ut den.
40 maskiner motsvarar ju några timmars produktion, varför skulle dom riskera att skaffa sig massa irriterade kunder och inte bygga dom?
Håller fullständigt med dig.

K

kenth

Min Backcountry X kom igår till ÅF. På med lite extra sen är det dags. Braaaap!