Rave 800 02,03,04 köpes

TheJo

Välkänd medlem
19 jan 2010
415
0
16
STHLM/Uppsala
En kompis som har en 03:a som är nyrenoverad.
Dock är han utomlands för tillfället och kommer inte ihåg hans mail.
Men kan återkomma om du vill.
 

henkee1

Semi PRO sledder
13 feb 2010
53
0
0
Östersund
landström: den är ju intressant dock är det lite långt att åka för mig upp te kalix :)
Thejo: Ja gör gärna de så får jag veta pris med mera! :)
 

henkee1

Semi PRO sledder
13 feb 2010
53
0
0
Östersund
landström: den är ju intressant dock är det lite långt att åka för mig upp te kalix :)
Thejo: Ja gör gärna de så får jag veta pris med mera! :)
 

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
landström: den är ju intressant dock är det lite långt att åka för mig upp te kalix :)
Thejo: Ja gör gärna de så får jag veta pris med mera! :)
Det är värt att åka för denna maskin. finns inte många 800 som är lagt så mycket pengar på :p
 

Mange^

Välkänd medlem
16 dec 2007
826
1
16
Sundsvall
Har en kompis som har en Nere i Stöde trakten(nära och bra ) med pf iordnig gjord motor. finns på blocket i västernorrland.

Kan garantera att det är pedantiskt skött maskin, väldig nogrann kille. Thomas heter han ifall du letar annonsen.
 

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
ska du inte söderut nått då? :)
om man vill ha en fin maskin så får man offra sig och kanske åka en bit för att hämta.
tror du att någon kommer med maskinen till dig.

genom att sitta så där och leta skotrar och tro att dom ska komma till dig så kommer du nog vara skoterlös i vinter.

åk och hämta en skoter och sluta vela.
 

henkee1

Semi PRO sledder
13 feb 2010
53
0
0
Östersund
om man vill ha en fin maskin så får man offra sig och kanske åka en bit för att hämta.
tror du att någon kommer med maskinen till dig.

genom att sitta så där och leta skotrar och tro att dom ska komma till dig så kommer du nog vara skoterlös i vinter.

åk och hämta en skoter och sluta vela.
Det var inte så jag menade. jag mena att om du hade planer på att åka söderut så skulle jag kunna möta dig där, aja skitsamma