Handtagsvärmare på 600rr

HellHammer1

Rookie sledder
1 aug 2007
11
0
0
Luleå
Hej!

Håller på att byta styre och undrara om någon som vet om hantagsvärmarna sitter ingutna i handtagen eller om det är klisterlappar. På Kalix Maskiner i Luleå sa dom att man köpte hela handtaget, men på Polaris hemsida http://parts.polarisind.com/Assemblies.asp (Art.nr.2411007 ) tycker jag det verkar som att det är klisterlappar.:hmmmm2:
Går dom isf att flytta över eller är det någon som vet vad nya kostar? Vill hellst inte klippa kablarna och sätta dit universal.

forsBerg_

Välkänd medlem
22 okt 2009
344
0
16
Gävle
Lånar tråden lite om de går bra.

RR ägare, fungerar era orginal handtagsvärmare ? Mina funkar inte. Och jag har 4 polare som oxå har IQ rr, och deras fungerar inte heller.

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Värmarna mina fungerade, tog dock en jävla tid innan de vart varma men kan vara pga det inte satt någon isolering mot styret så all värme åkte ut i styret, tumvärmarn min går det ström till men kablarna är av så :p

xoredge

Välkänd medlem
14 feb 2009
498
5
18
Umeå
Lånar tråden lite om de går bra.

RR ägare, fungerar era orginal handtagsvärmare ? Mina funkar inte. Och jag har 4 polare som oxå har IQ rr, och deras fungerar inte heller.
Mina fungerar si och så tum värmaren verkar inte vara nån fart på dock

forsBerg_

Välkänd medlem
22 okt 2009
344
0
16
Gävle
Mina fungerar si och så tum värmaren verkar inte vara nån fart på dock
okej. Min tumvärmare är oxå död. Verkar ju vara endel som dom inte funkar på så de är vell fabrikationsfel antar ja. Kanske går att få ut på garantin :)