Körning runt Nyköping

Amund

Medlem
12 dec 2010
8
0
1
Vagnhärad/Stockholm
Halloj,
Ny här och nybliven skoterägare:happy:
Bor i Vagnhärad och såg att det verkade vara några som kör runt Nyköpings-området.
Vore kul å träffas å köra lite, någon som e på?

/Danne

Team4S

Aktiv medlem
2 dec 2007
52
0
1
Trosa
Hej Jag bor i Trosa (Stensund) och jag och en från forumet ska ev ut och köra i Trosa trakten nu på Lördag.
Hör av dej om du är intreserad.

Mvh Peter

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Var kör ni nånstans? Finns det några leder nånstans eller fält som man kan åka på? Själv kör jag bara runt i skärgården, men nu i helgen va isen så kass med antingen blankis, vallar, stöpis eller tunn is med vatten under.

Amund

Medlem
12 dec 2010
8
0
1
Vagnhärad/Stockholm
Är tyvärr borta tom Måndag så det var ju typiskt. Men om vi är några runt Trosa/Nyköping-området så borde vi ju kunna få till lite gemensam åkning runt om.
Är första året med skoter för mig så jag har inte helt koll på vart man kan åka, men det löser sig väl alltid :)

/Danne

endurodanne

Medlem
17 feb 2010
28
0
1
nyköping
jag bor mellan trosa och nyköping det är några som kör här i nyköping nu. å jag å en kompis ska köra på söndag någonstans??? så vi är på kan inte lördag

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Var kör ni nånstans? Finns det några leder nånstans eller fält som man kan åka på? Själv kör jag bara runt i skärgården, men nu i helgen va isen så kass med antingen blankis, vallar, stöpis eller tunn is med vatten under.
Vill inte verka som en besservisser men det brukar vara vatten under isen.:nod:

(kunde inte hålla mig:biggrin1: )

Team4S

Aktiv medlem
2 dec 2007
52
0
1
Trosa
Jag är på men det vet du Hasse
Har frågat runt ang isen och nu ska det tydligen var upp till 70 cm is
Men som det ser ut nu så är vi 3 skotrar som kommer att utgå ifrån Källvik där har vi tillgång till åkrar ,sjöar, skogar, och ev ut på Östersjön
Mvh Peter 070-1666676

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Jag är på men det vet du Hasse
Har frågat runt ang isen och nu ska det tydligen var upp till 70 cm is
Men som det ser ut nu så är vi 3 skotrar som kommer att utgå ifrån Källvik där har vi tillgång till åkrar ,sjöar, skogar, och ev ut på Östersjön
Mvh Peter 070-1666676
Najs, vi har sommarhus vid Källvik-Römora-Långholmen. Kommer åka dit via vattnet från Trosa på lördag och sedan söder ut mot Ringsö. Har ni åkt nånting via fastlandet?

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Fan nu börjar jag bli avis.
40årsfest eller skoter...skoter eller 40årsfest......
Aaaaaargh!!! Vånda!!:hmmmm2:

Festen kan man ju alltid klara sig utan men inte gliringarna om vilka val man gör :sad2:

Contrast362

Välkänd medlem
30 nov 2010
244
2
18
Najs, vi har sommarhus vid Källvik-Römora-Långholmen. Kommer åka dit via vattnet från Trosa på lördag och sedan söder ut mot Ringsö. Har ni åkt nånting via fastlandet?
Så hade man skotern på fel ställe i landet... tokerik du får ta med kameran även denna gång å lägga upp. Dessa vatten brukar man ju hålla till i på sommaren. Skoter på Ringsö hade varit något!
Så förkyld som man är kanske det är likabra att skotern står i norr!

Lazerblue

Välkänd medlem
18 jan 2010
264
0
16
Stockholm
www.polaris-rush.com
Yes det blev som jag skrev, sol blå himmel och nya trevliga skoterkompisar.

När vi grillade vid strandkanten var vi 12 st skotrar av olika märken

Trosa skärgård söderut och totalt ca 12 mil runt kobbar, skär och öar.

Tack till skärgårdsguiden Anders Boije

Vi ses