Sett till snödjup kan man ju i och för sig lika gärna ta ner skotern från Västerbotten så kan vi ta ett dragrace på Sturegatan..
vad är det för fel att köra här i sundbyberg när man knappt kommer fram med bilen ???Det är olagligt.
Men.. men.. DET ÄR OLAGLIGT! :biggrin1::lol::happy::nod:vad är det för fel att köra här i sundbyberg när man knappt kommer fram med bilen ???
a fan va tråkigt för honom då haha :becky::becky::biggrin1::argh:!!!! vart körde du här i sumpan ???Men.. men.. DET ÄR OLAGLIGT! :biggrin1::lol::happy::nod:
nej men jag bara skojjade, ville se hur sur han vart när nån erkände hahaa fan va tråkigt för honom då haha :becky::becky::biggrin1::argh:!!!! vart körde du här i sumpan ???
Nej du. Den har vart såhär hela tiden.fattar ingenting, äre nån moderator som tagit bort inlägg utan spår?
riktigt osammanhängande inledning..
vi kanske kan köra ditt dragrace på sturegatan??? mötas utanför hemköp å mata på förbi 7/11 på rullenSett till snödjup kan man ju i och för sig lika gärna ta ner skotern från Västerbotten så kan vi ta ett dragrace på Sturegatan..
så du är arg på denna personen för att du inte kan köra själv? -.^Skogsbacken bor jag, och ett tag var han riktigt nära. Golfängarna kanske? Det förstår ni väl själva att det inte är så jäla kul att höra andra köra skoter när ens egen är 75 mil bort.
GOD JUL!Skogsbacken bor jag, och ett tag var han riktigt nära. Golfängarna kanske? Det förstår ni väl själva att det inte är så jäla kul att höra andra köra skoter när ens egen är 75 mil bort.
okej, bor på björkhagsvägen.... jag tycker du ska hämta skotern så vi kan leka lite har kört runt mycke här i duvbo å ingen säger någonting, lillkillen åker med å får skjuts till dagis på skotern hahaSkogsbacken bor jag, och ett tag var han riktigt nära. Golfängarna kanske? Det förstår ni väl själva att det inte är så jäla kul att höra andra köra skoter när ens egen är 75 mil bort.
Vet inte vad jag ska säga, sån är jag, haha. Jag heter Philip och jag är missunsam! Men som det låter på er får man kanske ta ned skotern, frågan är vars man skulle ha den. SSK, Sumpans skoterklubb vore väl nåt!så du är arg på denna personen för att du inte kan köra själv? -.^
vi får väl starta Stockholms Skoter Förening och kämpa för att få köra lagligt i sthlm!Vet inte vad jag ska säga, sån är jag, haha. Jag heter Philip och jag är missunsam! Men som det låter på er får man kanske ta ned skotern, frågan är vars man skulle ha den. SSK, Sumpans skoterklubb vore väl nåt!