Lite lågt styre för en mountain... kanske en crossover?Verkar ju väl långsökt att ta fram en tvåtakts 1100 och sedan montera turbo... Självklart måste det vara befintlig 1100-kubiks fyrtaktsturbo.
Kul att de hänger ned 177-hästaren i ett nytt mountainchassie - märk väl att det blir 177 hk på höjd också i och med turbon. Eftersom det är ny årsmodell och AC-s rykte att alltid vara värst så gissar jag på 190 hk.
man kan ju hoppas.1:56 in i filmen så ser man kjedjehus och sekundäraxel ! kanske får man skriva in diamonddriven i historieböckerna 2012 !
Jo, det är en kort F1100 med fyrtaktsmotor.är det inte en F modell på bilden eller är de bara en slump att dekalen framför 1100 ser ut som ett F?
Ser den redan framför mig, förlängd med 163" matta och gigantiska kammar.Jo, det är en kort F1100 med fyrtaktsmotor.
He he...vad var det farbror Beretta sa..F*n!!! Hade som bestämt mig för Polaris och nu kommer dessa bilder :Cry:
:madgrin:He he...vad var det farbror Beretta sa..
På dom amerikanska forumen står det att den kommer att bli 45 kg lättare än Z1. Om det stämmer så betyder det att den ändå kommer att vara ganska tung eftersom Z1 väger en bra bit över 300 kg.:madgrin:
Nån som har nån vild gissning på vad vikten kan bli på en M-maskin med 4T-turbon? Om det ens kommer nån sån?
Skiter du pengar eller?Kommer det en 162" modell med 4 takt turbo så köper jag en sådan, blir bra till vårkörningen i riksgränsen osv, samt touring med tjejen hemma . dock behåller jag M8T till försäsongs puderåkningen!