Det var ju bränslefiltret på hans m1100 som inte satt som det skulle, därför det tog eld.okay okay, kanske jag måste ringa meken där och höra vad som egentligen orskade detta. så inte våra maskiner tar eld..
Det var ju bränslefiltret på hans m1100 som inte satt som det skulle, därför det tog eld.okay okay, kanske jag måste ringa meken där och höra vad som egentligen orskade detta. så inte våra maskiner tar eld..
Enligt Davids äventyrstråd:okay okay, kanske jag måste ringa meken där och höra vad som egentligen orskade detta. så inte våra maskiner tar eld..
Orsaken var att bränslefiltret inte satt i sin hållare vilket medförde att bränsle ledningen låg mot axeln från sekundärvariatorn och skavde hål på slangen. Bensin duschades ut över motorrummet och branden var ett faktum.okay okay, kanske jag måste ringa meken där och höra vad som egentligen orskade detta. så inte våra maskiner tar eld..
skulle då gå på m8an vet dock inte om det är nån slillad i storlek mellan 4T respektive 2TDär är det trångt för där sitter batteriet!?!?
Den här kanskeÄr de bara jag som har varit med om att stänklappen pekar rakt ut efter nogra skidres? det måste ju gå att hitta en mjukare stänklapp?
Själv la jag verktygssatsen i facket under dynan för att dom ramlade ner i fotholken hela tiden. och så gjorde jag en vingbult så det går att ta bort dynan utan verktyg, fungerar bra de tycker jag
Det är racewerx som gör dom, bara kasta iväg ett mail till dougm@racewerxinc.comGrymt snygg båge! Vad är det för beställnings nummer på den?
Arctic tillbehör?
Det verkar som skoterdelen importerar från killen jag köpte min "custom" lapp ifrån http://www.provendesignproducts.com/Pro_Climb__2012__.html