Från fabrik fattade jag det som.Monteras bränslefiltret ifrån fabrik eller är det något som ska göras hos åf?
Från fabrik fattade jag det som.Monteras bränslefiltret ifrån fabrik eller är det något som ska göras hos åf?
Det ryktades i något inlägg om att det skulle komma ett original fäste för remmen.någon som har hittat något bra ställe att förvara extra remmen på 2012 orna?
Fästena skulle komma någon gång i januari till sled-parts så det gäller nog alla handlare.Är det någon som vet vart man kan hitta slp powder pro skidor med tillbehörande fästen till ac2012. Skoterdelen har det listat men inget i lager ännu. Är så sugen på att få hem ett par slp skidor för att få skotern komplett. Original på Xf:en är ju alldeles för smala för min smak och sen var jag supernöjd med pp skidorna på F7:an.
har mailat skoterdelen om slp skidorna dom skulle få in dom i slutet av decÄr det någon som vet vart man kan hitta slp powder pro skidor med tillbehörande fästen till ac2012. Skoterdelen har det listat men inget i lager ännu. Är så sugen på att få hem ett par slp skidor för att få skotern komplett. Original på Xf:en är ju alldeles för smala för min smak och sen var jag supernöjd med pp skidorna på F7:an.
Där är det trångt för där sitter batteriet!?!?remmen ska tydligen rymmas i förvaringen bakom dynan dock är det presis den går in där
Tack för att du delar med dig av den information du sitter på!NY STÖMSTÄLLARE FÖR HELV/HALVLJUS
Arctic Cat meddelar att man funnit brister i hel/halvljusbrytarens kontaktplattor. Risk finns att
strömställaren orsakar att strålkastarsäkringen utlöses. För att säkerställa strålkastarfunktionen
ska samtliga berörda maskiner inom ramnummer 105092-112175 (sista sex tecken) snarast
möjligt åtgärdas.
ÅTGÄRD
Uppdatera redan vid leveransservice berörda maskiner
med Dimmer Control Update Kit, se fig 1, pos A.
Redan levererade maskiner åtgärdas vid närmaste
servicetillfälle eller kallas in för åtgärd.
Arbetsinstruktion finns bipackad med kitet.
DELAR
Beställ från KGK Motor AB reservdelsavdelning 1 st 0637-356, Dimmer Control Update Kit,
till varje berörd maskin.
++Tack för att du delar med dig av den information du sitter på!
++
Självklart kommer jag dela info då man är aktiv här, dock så finns det många bra handlare där ute som kommer att meddela detta till sina kunder, men ja vet att det också är väldigt många som inte får höra ngt.
va är den såld hos yngvessons ?