Jo men det får man nog ändå räkna med, Nått lär man serva. Kan ju inte bara gå å gå år efter år.:bigsmile:och kedjebyte....
Jo men det får man nog ändå räkna med, Nått lär man serva. Kan ju inte bara gå å gå år efter år.:bigsmile:och kedjebyte....
Speedwerx tar nästan halva svenska priset, men frakt o så tillkommer, men beställer men annat så kan man ju slänga med en rem eller tvåNån som har koll på priset på remmen till m800, -083 ?
Tack för info. Inte så farligt dyr rem om man jämför med skidoos 800remmar.1195kr. Har haft löst allt sen blev det så när ja satt tillbax allt
den är bytt så måste vara nå annatDet har kommit en service meddelande att reglaget ska bytas på vissa m8-12 alltså de som lysknappen och handtagsvärmar knapparna sitter i. har fått byta de på min. kan vara därför dit heljus spökar.
Härligt att höra. Hämtar ut min imorrn.Klämt iväg några mil idag i ospårad terräng med M8:an, är MYCKET nöjd hittills av skotern.
Skall bara få dit SLP skidorna, sen är saken biff.
Inga problem med remmen?Snö innanför kåpan?Eller har ni satt meschtyg i hålen på sidokåpan.Tycker att sidokåpan flexar inåt vid tryck.Blir en längre tur lör morgon utan x-tra rem,ensam.Hoppas man haver remguden me sig....Klämt iväg några mil idag i ospårad terräng med M8:an, är MYCKET nöjd hittills av skotern.
Skall bara få dit SLP skidorna, sen är saken biff.
Har hänt mig minst 2 gånger. Dynan känns som att den sitter som den ska men efter några mil så är den lös.Är det fler än jag som har problem med att dynan hoppar löst längst fram?
Väldigt irriterande!