44nm på en m8?? 22-28nm brukar de vara på en m8 beroende på gängstigning samt material. säker på att moment nyckeln stämmer?
44nm står det i instruktionsboken och det är samma moment på polarns F800 ext 2011 men den är det en m10 bult.44nm på en m8?? 22-28nm brukar de vara på en m8 beroende på gängstigning samt material. säker på att moment nyckeln stämmer?
Har för mig det står i instruktionsboken typ:När det gäller inkörning av en ny xf1100t ska man fisköra de första 25milen lr kan man köra som vanligt ? kanske inte hålla stumt över en sjö lr så
Bara man ser till att den är varm innan man gasar och som du säger kanske inte pressa över sjöar(på vilken is?!) direkt =)När det gäller inkörning av en ny xf1100t ska man fisköra de första 25milen lr kan man köra som vanligt ? kanske inte hålla stumt över en sjö lr så
Vilket i en motor går relativt fort, kolven hinner ju upp å ner ett gäng gånger bara på nån minut.Inkörning syftar till att kolvar och lager skall sätta sig och ev "ojämnheter" jämnas ut.
Vart hittade du den? Ingen här hemma i Sverige som börjat tillverka dom?
Enligt min ÅF är det på gång en laddning remmar mot slutet av denna vecka.Vet inte om det fortfarande är slut på remmar till de nya arcticarna...
Hur som helst så finns det ett gäng på hyllan hos KP Racing, Grängesberg...
Han har tagit hem en laddning inför säsongen...
mail: kpracing@telia.com
tele: 070-5777585
http://riderasmussenstyle.blogspot.com/2011/12/ski-swing-upgrade.htmlVart hittade du den? Ingen här hemma i Sverige som börjat tillverka dom?
Okej, hoppas det stämmer då.. Är ju verkligen på tiden...Enligt min ÅF är det på gång en laddning remmar mot slutet av denna vecka.