Användarnamn

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Sv: Forum namn

Varför vill du byta namn på forumet? menade du något annat namn än 'Snowmobile'? :)
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Sv: Forum namn

Menar självklart mitt profil namn och inte forumets namn :D Kanske var lite oklar i eftertanke :p
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Sv: Forum namn

Förlåt nu, men jag har ända sedan dagen då jag blev stolt medlem på detta forum undrat HUR FA* Kan du och alla på forumet komma ihåg ditt namn? jag funderar varje gång jag ser namnet ditt om de består av ord, förkortningar eller dylikt, men hittar aldrig något? Vad betyder de? eller vad består de av? eller gav du bara tangentbordet en rejäl höger?

Förlåt för att jag kapade tråden, men efter nått år som medlem börjar de grå håren börja sticka ut under hjälmen!
 
E

ejwbegysv

Sv: Forum namn

Bara mina närmaste som vet vad det betyder :) Så fundera vidare ni :)
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Forum namn

Förlåt nu, men jag har ända sedan dagen då jag blev stolt medlem på detta forum undrat HUR FA* Kan du och alla på forumet komma ihåg ditt namn? jag funderar varje gång jag ser namnet ditt om de består av ord, förkortningar eller dylikt, men hittar aldrig något? Vad betyder de? eller vad består de av? eller gav du bara tangentbordet en rejäl höger?

Förlåt för att jag kapade tråden, men efter nått år som medlem börjar de grå håren börja sticka ut under hjälmen!
Det står i en tråd någonstans i SM forum-arkivet så du får söka. Lycka till! :)