Motul Helsyntet 2takts olja

Wikstrom

Välkänd medlem
24 aug 2010
452
2
16
Boden
Vill ha tag i/veta vars man köper Motuls Helsyntet 2T SX olja Blå till färgen och luktar sött om nu nån vill veta det

Behöver inte vet att andra oljor är bättre eller funkar minst lika bra utan problem, Utan det är denna olja jag vill få tag i.

Vilka företag kan få hem Motul i norrbotten?

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
åk till din lokala AC åf och köp AC apv helsyntet (den amerikanska dunken med brunt lock) så får du motul :) säkert inte det bästa priset men iaf den olja du söker finner du i dessa AC dunkar.

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
åk till din lokala AC åf och köp AC apv helsyntet (den amerikanska dunken med brunt lock) så får du motul :) säkert inte det bästa priset men iaf den olja du söker finner du i dessa AC dunkar.
Det är väl tvärt om. Den europeiska oljan tillverkas av Motul i Frankrike. Listpris 640:-/4L
Försökte hitta nån som var billigare på motul oljan men de ja hittade (typ 710 å 800) kostade närmare 900:-/4L

Arctics apvolja från usa verkar kosta 680:-för 1 gallon. I staterna kostar denna typ 36 dollar.

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Du! ring till Unitek i Luleå å prova dom säljer ju Motul oljor fast kanske bara till bilar, men man kan ju höra om dom tar hem annat.

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Det är väl tvärt om. Den europeiska oljan tillverkas av Motul i Frankrike. Listpris 640:-/4L
Försökte hitta nån som var billigare på motul oljan men de ja hittade (typ 710 å 800) kostade närmare 900:-/4L

Arctics apvolja från usa verkar kosta 680:-för 1 gallon. I staterna kostar denna typ 36 dollar.
jag kan ha missuppfattat men var det inte den från usa som är motul ? ja ja vart då dyrare med orginal olja för oss som kör AC

Wikstrom

Välkänd medlem
24 aug 2010
452
2
16
Boden
AC och den Motul jag söker är inte samma som AC apv helsyntet.

Har nu efter div efterforskningar hittat min olja jag sökte, Köper den hos Eriksson Motorsport Products i Boden som är åf för Motul