tjenare, jag och en kompis snackade om slutburkar, om hur mycket dom ger och OM dom ens ger nått. många säger att en slutburk bara är skit och att man tappar så mycket hästkrafter i skotern. jag är verkligen ingen på det här expert så då tänkte jag att jag vänder mig hit för här finns det folk som kan! jag kör en polaris prox 600 -03 helt orginal utom att jag har en speedtech burk på den!
nu undrar jag om det ger nått med den slutburken på eller är det bättre med orginal. har också hört att den drar mer soppa med slutburken, stämmer det? jag vet att hur bestyckningen är spelar roll, men jag tänker på ett ungefär!
min kompis kör MXZ 600 -99, helt orginal och undrar samma sak!
så om ni har nån kunskap om detta, om du då skulle kunna slänga in en kommentar skulle vara tacksamt!
vet att det finns många sånna här trådar, så klaga inte på det tack!
/P :happy:
nu undrar jag om det ger nått med den slutburken på eller är det bättre med orginal. har också hört att den drar mer soppa med slutburken, stämmer det? jag vet att hur bestyckningen är spelar roll, men jag tänker på ett ungefär!
min kompis kör MXZ 600 -99, helt orginal och undrar samma sak!
så om ni har nån kunskap om detta, om du då skulle kunna slänga in en kommentar skulle vara tacksamt!
vet att det finns många sånna här trådar, så klaga inte på det tack!
/P :happy: