Yamaha Phazer

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
Hjälp mig nu hitta turbokit till rätt pris tänkte hitta mig ett kit före jag köper skotern.
kollar blocket varje dag

Last edited:

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
får man in en 44 matta utan att byta hjulen?
jag vill förlänga till 345 tycker de är lagom för mig där jag kör.

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
44 matta = no-slip och kapade boggieskenor!
okey vars hittar man nonslip och vad ligger prislappen på?
är de värt de iställe för att åka 38?

Vill ha en skoter nu så klart när man sålt kommer fin dagarna

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
No-slipen ligger väll på typ 600 kr och finns på många ställen, har inte provat med 44 mm med min som hade 38 mm gick hyfsat i snön!
okey inte allt för dyrt iaf
men drar iväg om man ska förlänga, 44 matta, nonslip,

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
nja, blir inte så mycket dyrare med en 345 matta än en 307, inte om du köper en som är 38 bred och kapar ner iallafall!
var de jag tänkte göra.
men men vi får se vad de dycker upp för phazers till salu

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
borde väll inte vara så svårt egentligen, har ingen erfarenhet av det dock, har hört att det är mycket skruva med phazer-turbos..
Ne tycker de kan inte vara allt för svårt. Skruva är väl halva nöjet med skoter?

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Mitt tips är att du köper en annan maskin. Jag kan köpa att turbon är kan vara kul men glöm att du får en bra tillförlitlighet på den. Annars är ju phazern rätt tacksam att skruva i. Personligen gillar jag dock inte alls dom maskinerna. Tex mtx'en är ett skämt, min re tar sig mkt bättre.... tom rx1an gick bättre i snön. Om du köper en phazer köp inte en 07a utan helst årets modell och räkna med glapp i styrningen.

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
Mitt tips är att du köper en annan maskin. Jag kan köpa att turbon är kan vara kul men glöm att du får en bra tillförlitlighet på den. Annars är ju phazern rätt tacksam att skruva i. Personligen gillar jag dock inte alls dom maskinerna. Tex mtx'en är ett skämt, min re tar sig mkt bättre.... tom rx1an gick bättre i snön. Om du köper en phazer köp inte en 07a utan helst årets modell och räkna med glapp i styrningen.
Vad tycker du jag ska satsa på då?
Har kollat åt nytro men inte riktigt fastnat för dom

Tror ni att man kommer bli less på en phazer fort?

Last edited:

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
njaaa berror väll på. är inne på mitt andra år på phazer maskinerna å den duger då för mig. är väll inte nått spec avancerad förare men duger mkt bra för mig i lössnön å lek.

Desa

Välkänd medlem
11 dec 2010
516
0
16
Luleå
njaaa berror väll på. är inne på mitt andra år på phazer maskinerna å den duger då för mig. är väll inte nått spec avancerad förare men duger mkt bra för mig i lössnön å lek.
Du tycker inte att den är för slö?
jag har svår beslutsångest vad jag ska köpa behöver massor av tips