jag fick 50 för min, milen skrämmer allaMen när dom kommit över 1000 kan man väl inte ge mer än 40?
okey vars hittar man nonslip och vad ligger prislappen på?44 matta = no-slip och kapade boggieskenor!
No-slipen ligger väll på typ 600 kr och finns på många ställen, har inte provat med 44 mm med min som hade 38 mm gick hyfsat i snön!okey vars hittar man nonslip och vad ligger prislappen på?
är de värt de iställe för att åka 38?
okey inte allt för dyrt iafNo-slipen ligger väll på typ 600 kr och finns på många ställen, har inte provat med 44 mm med min som hade 38 mm gick hyfsat i snön!
var de jag tänkte göra.nja, blir inte så mycket dyrare med en 345 matta än en 307, inte om du köper en som är 38 bred och kapar ner iallafall!
Jo de hade varit fintfår du tag i en med 38 mm så kan du säkert sälja den för en ny sån kostar typ 6 000
Ne tycker de kan inte vara allt för svårt. Skruva är väl halva nöjet med skoter?borde väll inte vara så svårt egentligen, har ingen erfarenhet av det dock, har hört att det är mycket skruva med phazer-turbos..
Vad tycker du jag ska satsa på då?Mitt tips är att du köper en annan maskin. Jag kan köpa att turbon är kan vara kul men glöm att du får en bra tillförlitlighet på den. Annars är ju phazern rätt tacksam att skruva i. Personligen gillar jag dock inte alls dom maskinerna. Tex mtx'en är ett skämt, min re tar sig mkt bättre.... tom rx1an gick bättre i snön. Om du köper en phazer köp inte en 07a utan helst årets modell och räkna med glapp i styrningen.
Du tycker inte att den är för slö?njaaa berror väll på. är inne på mitt andra år på phazer maskinerna å den duger då för mig. är väll inte nått spec avancerad förare men duger mkt bra för mig i lössnön å lek.