Det tror jag inte alls. RS venture har redan början plana ut, de kostar ju 130-140 kkr nya. Gamla tvåtaktare som gått en herrans massa mil är inte så roliga att ha och efterfrågan kommer inte vara så stor.Lite beror det väl på hur du tänkt köra, hur stor du är själv mm. Samt inte minst om du tänkt dig att betala 30.000 eller 70.000 SEK. Värdeminskningen i kronor är betydligt lägre på en Venture 700 som inte minskar så mycket mer, medan en RS Venture säkert tappar 25-30.000 kronor innan den bromsar upp och planar ut på samma sätt som 700-an gjort.
Och du menar att Yamahas bästa motor genom tiderna inte har skön gång?! Lägg dessutom till ljudet. Mumma!Helt klart Flertaktaren....Otroligt skön gång i motorn....
Aldrig hört någon som har krångel med Apex...Och dom bara går och går och inget remslitage även med 400 Hp....nu blir de Ot men apex motorn är de mera krångel med än nytro..
Hur många och vad har det varit för fel på dem?har fått renovera fler apex / RX1 (alla 4 cyl) motorer, bra mkt fler gånger än vad jag skruvat i RS och Nytro motorerna.
Det var intressant...Nu vill jag veta mer..har fått renovera fler apex / RX1 (alla 4 cyl) motorer, bra mkt fler gånger än vad jag skruvat i RS och Nytro motorerna.
Berätta gärna mera om detta.har fått renovera fler apex / RX1 (alla 4 cyl) motorer, bra mkt fler gånger än vad jag skruvat i RS och Nytro motorerna.