Är uppe i 11 mil med renegaden, och har några enstaka mil på trappern denna säsong. Det som hindrar från att milen är mer är just jobb varannan vecka och att man har några fler intressen.
I slutändan brukar de dock sluta på runt 100-120 mil
Förra vintern blev det ungefär 100 mil då skotern stod i en månad mitt i säsongen efter en krock. Den här vintern har jag hunnit med ungefär 45 mil fram till början av januari, sen havererade motorn så den lär stå en månad i år igen. Det verkar vara en ofrivillig tradition!
Har väl blivit 50 mil kanske, skulle man inte ha sambo, en 3 åring och en 3 veckors baby skulle jag säkert ha kört 150 vid det här laget. Blir mest nån minikörning på kvällarna och då blir det inga mil
Jag har inte kört mer än kanske 200 meter iår, från sommarförvaringen in till garaget för att fixa växellåda och vattenpumpsrem(tog ett bra tag) sen har jag kört 2 svängar på ängen.
Skulle bli premiärkörningen förra helgen men blev sjuk, lär inte bli nu i helgen heller då jag fortfarande är sjuk..
Det blir väl ca 100-150 mil. Som många andra skriver så är det familjen som styr det roliga skoterförandet. Men många gånger kommer även familjen med på en korvsväng...
Brukar ha legat på 250-300 mil / vinter. Men förra året blev det bara styft 100 mil pga egoistisk sambo. Hon är numer utkastad. Har hitentils i år åklt ca 45 mil. Hoppas på iallafall 200 innan snön är borta. Men då ska maskinerna fungera också...