hur vet man vad man ska ha för storlek på snurran till en 600cc 2t om man vill turbo konvertera?
alltså vilken storlek/namn/typ på den
alltså vilken storlek/namn/typ på den
Last edited:
tack så mycket för infon, inte bara till dig utan till alla på detta forum som inte förstör trådarna utan faktiskt försöker hjälpa på rikigtskulle ha satsat på ett mitsu aggregat TDHL04 16T har jag för mig det heter om man vill ligga lite ekonomiska gränser, hade jag haft pengarna för ett modernare agg hade jag satsat på ett mindre precision 5557 Billet men den kostar dryga 10tusen också
okey, tack för infon, ska surfa blocket nuspridarna borde orka en bit tycker jag vet dock inte hur små dom är, ja du kan söka på 16t, finns motsvarande agg typ garret t25 tror jag ska vara runt samma storlek, KKK K24 - k26 borde funka också,
jag vet inte, men arctic å polaris har ju 600 som det finns turbokit till.. men frågan var ju egentligen inte om det var bra! men jag vill pröva, och ja det kommer säkert inte funka och det är säkert inte bra alls, men jag kommer ju vara nöjd om jag får igång den, även om den bara har 20 hk till, grejen e ju att försöka göra detÄr det bra att stoppa på turbo på en 600? har för att jag läst att det inte är så bra?