Ja jag bytte in V Maxen...jag fick så jag var nöjd iaf...blev lite timpeng över ocksåKul! Du bytte in V Maxen? hur mycket fick du för den? Den var ju skit fin efter renoveringen du gjorde!
Låter ju bra...har inte kört så mycket med moderna skotrar men tror denna kommer att passa mig...Gratulerar! Man kan inte gå fel med nya Phazern .
Jag är tvärnöjd med min, ju fler maskiner jag provkör och desto mer jag kör min desto mer förtjust blir jag i den. Helt underbar!
Det är väl kul för Chris6. Väldigt positivt av dig, gå å var nedlåtande nån annan stans eller skit i att skriva..ska skriva upp detta på min "lägg på minnet lista"
En sån här kommentar är helt onödig!ska skriva upp detta på min "lägg på minnet lista"
Det lät dyrt, kolla med några olika bolag, nu kanske din ålder har med föräkringen att göra.Ja det kommer ju att bli ett jättekliv från V Max:en det är ju inte många andra likheter än att den har 2 skidor och matta
Ja helförsäkring för 2250kr/år var helt OK tyckte jag..
Får kolla det bolaget...har kollat runt på dom flesta jag hittat även via Insplanet som kollar upp flera olika. Det jag hittade som var billigaste var Dina försäkringar...tror min ålder borde ligga på - kontotDet lät dyrt, kolla med några olika bolag, nu kanske din ålder har med föräkringen att göra.
Vi hade www.modernaforsakringar.se på den RTX vi hade och jag tror vi betalade närmare 1500kr hel/hel är inte riktigt säker.
Men kolla med några olika, du har ångerrätt på tecknad försäkring om du hittar billigare, tänk på ev självriskskostnad med.