Har bytt skoter :-)

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Jag sätter 100:- på att du äger en Nytro i slutet av nästa vinter, om ni har bra med snö! :)

Påminn mig om jag hade fel...

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag sätter 100:- på att du äger en Nytro i slutet av nästa vinter, om ni har bra med snö! :)

Påminn mig om jag hade fel...
För 3 veckor sen skulle jag lätt ha sagt emot nu...men nu vågar jag nog inte det ;)

Slayaah

Välkänd medlem
10 mar 2009
120
0
6
Hur går de? Hunnit köra nå mer? Pz är så sjukt smidig och kul att köra med. Har dessutom aldrig lyckats fastna än. Har man lite fart och känsla tycker jag den funkar förvånansvärt bra även som kort! Funderar själv på byta min mot en mtx, men det går väl förlänga också. Vi brukar vara ett gäng som åker på ganska bra och har aldrig varit sist. Enda gången när effekten varit bristande är när man ska köra om i 100. Men annars tycker jag att dom är bra precis som de är.

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Har hunnit testa lite...och också lyckats köra fats men det berodde mera på mig än på skotern :)

Det som jag har mest emot är boggien men det har jag på gång lösning till :) Annars gillar jag den kanonmycket. Väntar bara på när vi åker upp nästa gång så jag kan köra mera.