Jag har letat skoter ett tag nu för Max 25-30k i budget. Hittade några som tex. Lynx rave 600 och skidoo mxz 600 men de blev såld ganska snabbt och sen har jag inte hittat fler i mitt område..
600 räcker för mig som nybörjare och jag hittade en Polaris Switchback 600 HO nu för endast 21000kr på blocket. Tankar kring en sådan?
Den är felfri, enda var att den gått 1000 mil och han skrev att nya kolvar följer med. Men undrar mest varför den legat ute för det låga priset i 2 veckor. Har den en tendens till att rasa eller något? Haha.
Jag tycker iaf att den ser riktigt fin ut dessutom ganska lång ut vilket är pluspoäng. Den har back och det mesta jag söker. Men då kommer vi till det att kunskapen jag har kring motorer och just olika modeller på skotrar inte är jätte hög.
Har hört att Switchback Dragon inte är något att ha av många men just denna är bara en switchback?
Hans beskrivning på annonsen är:
”Tre ägare sen ny. Gått 100mil de sista 12 åren i vår ägo.
Fint skick. Fräsch matta.
Oskruvad maskin.
Elektrisk back.
Drag
1010 mil
Följer med nya kolvar.”
Kan detta va något för en nybörjare?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
600 räcker för mig som nybörjare och jag hittade en Polaris Switchback 600 HO nu för endast 21000kr på blocket. Tankar kring en sådan?
Den är felfri, enda var att den gått 1000 mil och han skrev att nya kolvar följer med. Men undrar mest varför den legat ute för det låga priset i 2 veckor. Har den en tendens till att rasa eller något? Haha.
Jag tycker iaf att den ser riktigt fin ut dessutom ganska lång ut vilket är pluspoäng. Den har back och det mesta jag söker. Men då kommer vi till det att kunskapen jag har kring motorer och just olika modeller på skotrar inte är jätte hög.
Har hört att Switchback Dragon inte är något att ha av många men just denna är bara en switchback?
Hans beskrivning på annonsen är:
”Tre ägare sen ny. Gått 100mil de sista 12 åren i vår ägo.
Fint skick. Fräsch matta.
Oskruvad maskin.
Elektrisk back.
Drag
1010 mil
Följer med nya kolvar.”
Kan detta va något för en nybörjare?
Skickat från min iPhone med Tapatalk