Någon här på forumet som ska på Ökx Cruising imorgon? Själv har man redan börjat supa in sig lite för morgondagen! :beer:
I dag skulle jag tro, om man läser första inlägget så får då jag det till att det är i dag.när äre då?
Låter kalas! Väntar på bilder.Det var bästa Cruisingen hittils i Ökx, 4 polisbilar men ingen gjorde något. Alla gick med öl burkar i handen och dom hällde inte ut en enda :rock: Vi åkte till och med förbi dom och spruta ner dom med vatten pistol 3ggr :laugh: sista gången blev dom dock lite irriterade. Jävligt kul var det, många feta jänkare och någon lång merca som släpade underredet i asfalten. Synd att ni inte kom. Ska leta upp några bilder och lägga upp senare. :ciao:
Jag har då planerat det. Men jag har inte bestämt mig än.Blir det Luleå crusing imorgon då ?=)
okej bror har lackat sin lång merca igår, vart riktigt bra, inte nån oseriös inte, lackad med spruta och sånt, vart snuskigt bra! kommer bli den fräschaste/fetaste lången i tidernaJag har då planerat det. Men jag har inte bestämt mig än.
Nej. Min bror har haft sveriges fetaste långmerca. Den var förlängd och ombyggd bak så den hade dom vanliga "små" bakdörrarna, inte dom stora fula dörrarna. Och där bak var 2 säten mot varandra och ett bord. Och BBS 17" fälgar. Dock var den lila och riktigt dåligt lackad. Hade den varit blanksvart och seriöst lackad hade den varit sjukt fet. Men nog kan jag tänka mig att din brors är fin om han fixat upp den lite.okej bror har lackat sin lång merca igår, vart riktigt bra, inte nån oseriös inte, lackad med spruta och sånt, vart snuskigt bra! kommer bli den fräschaste/fetaste lången i tiderna
Fet gammel diesel merca = massor med chicks. Vilket innebär också att senare under kvällen så följer ju givetvis någon av dom med hem! :aetsch: :beer:Vad är det med överkalix och gamla dieselmercor?