R rabardio Medlem 29 nov 2006 8 0 1 Norge 29 nov 2006 #1 Har bestilt meg en ny skidoo summit x-rs 800r..noen som vet noe info om denne utenom den vanlige infoen? Noe jeg kan gjøre med den?osv... takker for svar
Har bestilt meg en ny skidoo summit x-rs 800r..noen som vet noe info om denne utenom den vanlige infoen? Noe jeg kan gjøre med den?osv... takker for svar
gulingen Välkänd medlem 7 nov 2004 2.436 1 36 29 nov 2006 #2 rabardio skrev: Har bestilt meg en ny skidoo summit x-rs 800r..noen som vet noe info om denne utenom den vanlige infoen? Noe jeg kan gjøre med den?osv... takker for svar Click to expand... Utveckla, vad vill du veta?
rabardio skrev: Har bestilt meg en ny skidoo summit x-rs 800r..noen som vet noe info om denne utenom den vanlige infoen? Noe jeg kan gjøre med den?osv... takker for svar Click to expand... Utveckla, vad vill du veta?
R rabardio Medlem 29 nov 2006 8 0 1 Norge 29 nov 2006 #3 har hørt noe om at den er dyset alt for høyt..stemmer dette? at jeg kan ta ut mere hester ved neddysing? om det er noe med den jeg kan gjøre for og få den bedere? sladder osv.....
har hørt noe om at den er dyset alt for høyt..stemmer dette? at jeg kan ta ut mere hester ved neddysing? om det er noe med den jeg kan gjøre for og få den bedere? sladder osv.....