2010 RUSH 79900:- Vad tror ni om det?

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
DU KAN INTE BESTÄMMA VILLKET PRIS JAG VILL HA FATTAR DU DET ELLER OM DU HAR BLIVIT LURAD ELLER VAD VILL DU KAN FÅ TAG I DEJ OM JAG VILL HAR DITT IP NUMMER DU HAR FÖRSTÖRT MEN ANNONS MINA MC GUBBAR BOR BREVID DEJ DU SKA FIXA MIN ANNONS INNAN 13,00 VI SYNS OCH HÖRS SER DEJ VARJE DAG

dedär skrev han då åt mig :) å de finns mc gubbar uti mig men dom e skittrevliga:)

Lät ju inget trevligt! Vad skrev du till han?

Fille.

Välkänd medlem
5 apr 2008
366
0
16
Vilken fjant :)

Skriv att du har hans IP också och att du har tipsat polisen :)

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
senaste mailet:

"HEJ DE ÄR SVÅRT ATT SKICKA MER BILDER FÖR ATT DEN STÅR I TYSKLAND SOM JA SA MWH"

jag skrev som svar:

"okej..
ska skotrarna fraktas hit oavsett eller blir det bara vid köp??"

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
senaste mailet:

"HEJ DE ÄR SVÅRT ATT SKICKA MER BILDER FÖR ATT DEN STÅR I TYSKLAND SOM JA SA MWH"

jag skrev som svar:

"okej..
ska skotrarna fraktas hit oavsett eller blir det bara vid köp??"

Fråga var i tyskland den finns och säg sen att du har en släkting som bor i den staden som kan åka och titta på den

Kul att höra om han har någon originell förklaring på varför det inte går att titta på den

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Förra året fanns det samma annons fast med en xp, priset var samma, annonsen var i kiruna men numret var i norrköping.. folk kanske luras och betalar eftersom han tycks fortsätta:hmmmm:

ajsman

Välkänd medlem
26 mar 2009
994
0
16
Gävleborg
Jag skrattar så jag gråter, bara jag som tycker det är hysteriskt roligt?
Visst tråkigt för dom går på det.. Men HAHA!!

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
senaste mailet från han:

"HÄLLST5 VIL JAG FRAKTA DOM TILL VARJE KÖPARE PG ANNARS BLIR DET TVÅ FRAKT KOSTNADER FÖR OSS BÄGGE MWH"

mitt svar:

"hej

Jag tänkte att om jag och min kompis köper går det ju skicka dem i samma leverans!??

Var i Tyskland finns skotrarna? Har en kusin som bor där som kanske kan komma och kolla på dem åt mej!!?

mvh

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
svaret på senaste mailet:

"HEJ DET GÅR FIN DET,,ISÅFALL BEHÖVER JAG NAMN+ADRESS SÅ MAILAR JAG EN BESÄLLNINS ODER MWH"

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
mitt svar på senaste mailet:

"hej

hur löses betalning m.m?? Vill ju gärna se skotrarna före vi köper dem!

mvh"

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.614
10
38
34
Lugnvik
Syster blev i veckan blåst på en lägenhet i stockholm, visst "bara" 6400:- i förskott men tro hur många som satt in den summan då det är hopplöst med lägenheter i stockholm. Och så fräck att samma annons kommer ut senare i veckan igen :eek: Uthyres pga ändrade familjeförhållanden stod det, sjuka j*vlar det finns på ren svenska, skjuts alldeles för lite :mad:

Ringde på samma annons senare i veckan och jodå samma kille som svarade med sedan slängde på, visade sig att han förmodligen satt i utlandet då det kostade 3kr minut eller vad det var. Polisanmält iaf.

Visst har väldigt lite med tråden att göra men man blir så förbannad.

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
svar på mitt senaste mail till han:

"HEJ BANKEN ÄR EN SÄKER HET FÖR OSS BÄGGE DÅ HAR DU ETT KVITTO DET RÄCKER BAR EN HANDPENING TYP 10 PROSENT AV KÖPE BELOPPET MWH ÄR VID DU KAN RINGA EFTER 12,00 0700-259310"

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Helt allvarligt, direktciterar du honom där, dvs skriver han uteslutande med caps och stavar procent "prosent"?
Skit i att han lurar folk, det borde fan va nackskott på personer som uteslutande använder caps :argh:
(jo man e lite nördig :p)

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Ge telefon numret till polisen och visa mejlen han skickat åt dig för dom. Och så ber du polisen ringa till han och låtsas att det är dom som ska köpa skotern så får dom ju fast den jävlen! :D