Hej!
De är nå strul med min 49a
Jag starta imorse som vanligt inga problem, körde typ 5 km å kom sen hem på gården, slog av den typ nån minut medan jag släpade fram kälken och lasta lite i lådan.
Starta igen å den drog igång som den ska men efter typ 5 sekunder så dog den..
Ahapp big deal bara starta igen tänkte jag men nix, den ville inte..
Den drog på starten å småhostade lite som om den ville men sen sluta den med det, det pep å hade sig också tändes motorlampan med 4 pip som följd..
Testade igen efter den fått stå halva dan men den drar runt på starten som den ska utan övriga livstecken också tänds motorlampan efter några sekunder
Va kan ha hänt?
Den har typ 2k mil på mätaren
Den ha vari lite glapp i nyckeln men de brukar gå om man snurrar på den lite efter man startat.
Antar de är å dra sig till återförsäljaren med den?
De är nå strul med min 49a
Jag starta imorse som vanligt inga problem, körde typ 5 km å kom sen hem på gården, slog av den typ nån minut medan jag släpade fram kälken och lasta lite i lådan.
Starta igen å den drog igång som den ska men efter typ 5 sekunder så dog den..
Ahapp big deal bara starta igen tänkte jag men nix, den ville inte..
Den drog på starten å småhostade lite som om den ville men sen sluta den med det, det pep å hade sig också tändes motorlampan med 4 pip som följd..
Testade igen efter den fått stå halva dan men den drar runt på starten som den ska utan övriga livstecken också tänds motorlampan efter några sekunder
Va kan ha hänt?
Den har typ 2k mil på mätaren
Den ha vari lite glapp i nyckeln men de brukar gå om man snurrar på den lite efter man startat.
Antar de är å dra sig till återförsäljaren med den?