Vi håller ju åtminstonde till på Yamahas hörna...OT: Tror märkes***eriet redan är igång... yamaha... haha
Vi håller ju åtminstonde till på Yamahas hörna...OT: Tror märkes***eriet redan är igång... yamaha... haha
Ingen aning, men varför skulle dem skriva sådär ifall dem erbjudit i 2år redan?har dom inte erbjudit Turbo och charger i 2 år nu?
Kan hålla med dig om att dom hype:ar upp alla småsaker, men NYHET betyder ju inte att det är en helt ny skoter, bara att de är en ny "modell"Någon som sett annonsen i senaste tidningen?
NYHET!
Yamaha M-ride, hetaste mountainmaskinen.
Det säger en hel del om Yamaha, dom tror alltså att kunderna går på att dom gjort en ny skoter för att dom bytt namn på den.
Phazer Mtx har tydligen klassens starkaste motor. Kan det bero på att den är ensam?
Finns det någon 500/550 mountain idag? Jag har inte så bra koll på dom där..Kan hålla med dig om att dom hype:ar upp alla småsaker, men NYHET betyder ju inte att det är en helt ny skoter, bara att de är en ny "modell"
och vet inte men dom kanske räknar phazer med 550 och 500 klassen? om inte så ljuger dom ju iallafall inte
Phazer MTX / lynx 550 xtrim finns väl?Finns det någon 500/550 mountain idag? Jag har inte så bra koll på dom där..
Yamaha kan uträtta stordåd, bara dom vill.
Jag hoppas verkligen att dom vill!