440? 500? 600?

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
men håll koll på både 440/600 och vanliga 600, med tanke på dämpare chassie med mera på 440in. Jag tror inte du är dum men 440/600 menas att en 600 är i 440 chassil ;) vela bara vara säker på att du ska veta det men du är inte dum om du inte visste :D
 

mangnus

Medlem
13 okt 2010
26
0
1
Brunflo
men håll koll på både 440/600 och vanliga 600, med tanke på dämpare chassie med mera på 440in. Jag tror inte du är dum men 440/600 menas att en 600 är i 440 chassil ;) vela bara vara säker på att du ska veta det men du är inte dum om du inte visste :D
Haha :p Det visste jag :)
Jag får göra det.
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
Har ingen aning.. Däremot håller ja med om bränsleförbrukningen.. Vi åkte en dag och mycke var det inte och tanken var slut, men rolig skoter :D Fast kanske ska du sikta in dig på en mxz då, fast med lynxen så behöver du som sagt kanske inte byta motordelar så ofta. (inte alls nästan som min kompis) Men försök få nån som har en mxz att klämma ut lite info ;) sen är det ju helt upp till dig ;)
vad flummar du i? sitter samma motor i mxz och racing 440:in.
annars så är det för mycket fördomar om 440:is enligt mig, visst kräver mer pyssel men inte som vissa påstår, så enligt mig är en 440:i mycket skoter för pengarna!
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
som sagt ta 600 när du ändå håller på, 440 å 500 blir slött efter ett tag
 

wiiillle

Välkänd medlem
6 apr 2010
810
1
16
söderhamn
om du ska åka utanför leden så skulle jag ha satsat på en 600, jag tycker personligen att 440in går tungt i lössnön. lika om du ska åka med en 440 och har kompisar med 600, så kommer du att få ligga och varva som en dåre ( fick jag iaf ) och det kommer troligen sluta med haveri...