nån som vet vilka låtar som är med i filmen? är spec intreserad av den när dom presenterar förarna.
har inte sett hela än..Btw så står alla låtarna i eftertexten..
Vad kostade filmen när du hade den i handen, alltså med frakten?Ja köpte filmen och en T-shirt från 509-Films direkt.
Tog ca. en vecka innan filmen låg i min postlåda.
spola till eftertexterna?:hmmmm: haha..har inte sett hela än..
ingen som vet vad låten som spelas när dom presenterar förarna heter?
Köp Sled Heads 4 iställetVad kostade filmen när du hade den i handen, alltså med frakten?
Rekommenderar du den, värd att köpa? :beer:
Knappast om du frågar mig. Om Evolution får starka 4 av 5 puderdagar i betyg så får Sled Heads 4 en mycket svag 2. Faktiskt en av de sämre filmer jag sett ärligt talat. Ska jag rekommendera någon som jag personligen tycker är ännu bättre än Evolution så är det Boondockers 5 (aliVe kallad med V:et som står för 5). Det är en svettigt bra film med friåkning som ger en koncentrationssvårigheter flera månader fram i tiden!Köp Sled Heads 4 istället
Du kommer inte att bli besviken. När du börjar titta så kommer du att se ut så här :bawling: av avund. =Evolution är kanske den bästa filmen jag sett hittills, rolig åkning och bra musik. Har höga förväntningar på Bondockers aliVe också...
Låter bra det!!Du kommer inte att bli besviken. När du börjar titta så kommer du att se ut så här :bawling: av avund. =
370:- var allt ja betalade för film och t-shirtVad kostade filmen när du hade den i handen, alltså med frakten?
Rekommenderar du den, värd att köpa? :beer:
Så sant så sant.Evo = grymmt bra
B5 = #")(¤="#)(!"!!! Bra
ett annat tipps : Endless winter = Gåååshud
(jag gillar friåkning)
Låter ju inte farligt alls de ju !370:- var allt ja betalade för film och t-shirt