Adventure 600

leipojärvi

Aktiv medlem
7 jan 2008
64
1
6
luelå
hej, jag funderar hur en adventure än jag ska väll kanske köpa en sådan men är lite osäker efter som jag vill ändå kunna leka med den och hänga med kompisarna, det blir nog i såna fäll en -07 :)

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Vi har en adventure 600 Sdi. De är en underbar Skoter! Den duger gott och väl att leka med ! Reser direkt då man gasar ! Skitkul skoter! Se till att prova innan köp.

Du kmr blir nöjd!------------>KÖP!

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Joorå nog går den rätt bra i snön bara man inte gasar på för mkt (Har tendens att spinna väldigt mkt) Bärigheten bak är kanske inte den bästa men den duger gått och väl! Den är ju ganska lång också ! Tror den är 396 ? (Rätta mej om jag ha fel!)

Tibur

Välkänd medlem
30 nov 2007
328
0
16
Piteå->Långträsk
Joorå nog går den rätt bra i snön bara man inte gasar på för mkt (Har tendens att spinna väldigt mkt) Bärigheten bak är kanske inte den bästa men den duger gått och väl! Den är ju ganska lång också ! Tror den är 396 ? (Rätta mej om jag ha fel!)

365 och 32mm kammar

leipojärvi

Aktiv medlem
7 jan 2008
64
1
6
luelå
bara bra men fan vad tris var ute och körde med den då den dog helt plötsligt. så jag försökte starta den men då gick den inte i gång. jag väntade ett tag sen så gick den i gång men blödrade och hade sig. så jag slog av den och vänatade ett tag till så gick den i gång som den skulle så jag for hem gick in och sen tänkte jag att jag tar och går och prövar i gen den gick hur fint som helst tills efter ett tag så hände samma sak. observera då att den är ny

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Hej har ett litet tips. Kolla att Dess nykeln sitter på ordentligt vet att det kan vara lite känsliga speciellt om dödmansgreppet tagits av och sen satts tillbaka ( kan ju komma snö i den) sitter de inte 100% igt så blir det till att blödra om man gasar. Jag har en kompis som köpte en Adventure 600 sdi -07 och den går väldigt fint och drar ungefär lika mkt som min Nytro mtx 1,7-2,1 liter/mil. Han har kört 150 mil med sin utan några problem.
Mvh David