Adventure 600

leipojärvi

Aktiv medlem
7 jan 2008
64
1
6
luelå
jo jag har provat men den finns en lampa också som varnar om den sitter löst. men det är det om man väntar ett tag så går den igång. men om jag typ låter den stå några timmar så går den säkert 15min sen börjar den igen och först går den på en cyl sen börjar den blödra och sen dör den helt sen så måste man vänta sen så kan man starta den köra en bit och göra samma ska i gen

Lyynx

Medlem
23 jan 2006
20
0
1
kolla att bränsle slagarna är dragna rätt. skrev det i en tidigare tråd. Farsans var feldragna så den bluddrade dog efter en stunds körning. mina personliga åsikter om 600 sdi är att den fungerar fint på led men riktigt tung i mjuksnö. kan rekomendera en x-trim 600 sdi -08 istället. adventuren vill enbart spinna i snön. har själv en rc 800 med lite godis i och t.o.m den går tusen ggr bättre i snö än adventuren :D nå jag har aldrig gillat skotrar med längre matta än 307 så jag ska kanske inte lägga mig i denna tråd så mycket. men kolla slangarna iaf.

leipojärvi

Aktiv medlem
7 jan 2008
64
1
6
luelå
jaja ska ta och göra det men det är så jvl lite plats att skruva på. jo jag har märkt att den gillar att spinna men när man trycker på mer gas då *****r. men när den väl får fäste så är det skidorna riktat mot molnen:D

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Reser direkt då man gasar ! Skitkul skoter!
Joorå nog går den rätt bra i snön bara man inte gasar på för mkt (Har tendens att spinna väldigt mkt) Bärigheten bak är kanske inte den bästa men den duger gått och väl! Den är ju ganska lång också !
jo jag har märkt att den gillar att spinna men när man trycker på mer gas då *****r. men när den väl får fäste så är det skidorna riktat mot molnen:D
Där ser du ;):)