Säkert!
Känns grymt spännande. Jag har iofs X mil på skoter som infödd Norrlänning, men det har alltid varit fars/farfars eller annan lånad maskin. Det här är min första egna.
På min x-trim 550 -08 så var det 50mil till 1:a service!
Grattis till skoter köpet, min fd svärfar har en Ranger och jag säger att du har gjort ett bra val, mycket fin "glidar" och "ta sig fram" skoter, speciellt om du är "nybörjare"!! Rangern är outstanding i lössnö, tycker ja iaf!! Visst x-trimen är inte dålig den heller men komforten för passargeraren är bättre på Rangern!! :ciao:
Låter som man gjort ett bra köp då med andra ord.
Nu ska man bara vänta tills leverans i december innan man får provköra skrället
Gött, jävligt kul känns det!
Låter som man gjort ett bra köp då med andra ord.
Nu ska man bara vänta tills leverans i december innan man får provköra skrället
Gött, jävligt kul känns det!
Jag ska hämta Rangern på Måndag den 22'a, sen har jag tre veckor semester uppe i Norrland.
Ska mest hålla till i Ammarnäs, där finns snö nu... Jäkligt skoj ska det bli med nyskotran!
Klokt val, click-on :hahaha:"dubbeldynan" på X-trimerna är en rejäl flopp och jag upplever dessutom att 2 åker bättre om man aldrig ens packar upp den ur BRP-kartongen utan kramas på befintlig enkeldyna. Tuta o kör!
Hellåj
Har 22mil på mätaren och är löjligt nöjd med Rangern. Den går kanon och jag har testat en del stökig terräng nu.
Smidig lappmoppe, precis vad jag ville ha!
Fisket går bra här i Ammarnäs, idag var det -25 och Nylynx'n gick som tåget förstås!
För fiske och att dra ut på äventyr har jag hittat min maskin... Gött
roligt att höra du är nöjd .... har själv en x-trim 550 och numera även en lynx 5900 lc ståendes här ute , tänkte jag skulle testa 59:an idag i - 27 grader ! tja 2 drag ( el-starten vore fusk ) så tuffade den lydigt igång *s*
x-trimen vet jag smäller igång ner mot - 35 grader men men ... nöjd är även jag
Ja sitter också och tittar på en Ranger 550f Nu är ju den modellen några år och vet man varför dom nyper? Om man äger en som krånglar vad gör dom åt dom byter dom kolvar och ringar?