Hej,
I fjol rasade min Polaris Rmk assault 2014, vid 250 mil. På PTO-sidan
Garanti utgånget och ÅF påstod att jag har trimmat skotern. Så jag lessnade och skruvade själv.
Ny cylinder, i med smidda kolvar. Öppnade vevhus och rensade från skrot. Så alla p-boxar är ny.
Men kunde inte se någon orsak. Och nöjde mig egentligen med det också.
Men i helgen var det dags igen. Knappt 75 mil. Men denna gång på MAG-sidan.
Jag behöver hjälp av någon kunnig, vad ska jag göra? Vad tror ni har hänt? Tips? Lämna in?
Har den gått för varmt?
Toppen är återbrukad sen förra gången den rasade, därav märken på PTO-sidan.
Hittade även en bild sen första gången.
I fjol rasade min Polaris Rmk assault 2014, vid 250 mil. På PTO-sidan
Garanti utgånget och ÅF påstod att jag har trimmat skotern. Så jag lessnade och skruvade själv.
Ny cylinder, i med smidda kolvar. Öppnade vevhus och rensade från skrot. Så alla p-boxar är ny.
Men kunde inte se någon orsak. Och nöjde mig egentligen med det också.
Men i helgen var det dags igen. Knappt 75 mil. Men denna gång på MAG-sidan.
Jag behöver hjälp av någon kunnig, vad ska jag göra? Vad tror ni har hänt? Tips? Lämna in?
Har den gått för varmt?
Toppen är återbrukad sen förra gången den rasade, därav märken på PTO-sidan.
Hittade även en bild sen första gången.
Attachments
-
{memory} MB Visningar: 42
-
{memory} MB Visningar: 41
-
{memory} MB Visningar: 41
-
{memory} MB Visningar: 38