Annonsfynd

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.108
933
113
Stora Blåsjön
Om man nu ska ha en "fynd"tråd så är det nog en fördel att ta en printscreen på annonsen eller hela annonstexten, då riktiga fynd försvinner fort som attan. Annars blir det bara en tråd med döda länkar..
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Nu håller vi oss till ämnet, tjafsa får ni gärna göra i PM men inte här i tråden

Tycker även att vi lägger in en print screen på annonsen samtidigt som länken

Sen kan man mörka kontaktuppgifterna till annonsören så han eller hon slipper ha sitt nummer ute på nätet längre än nötvändigt.
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Ytterliggare en Phazer: 43.000 Den här gången bara 486 mil för dem som är rädd för mailtalet;)

 

Klassisk

Välkänd medlem
14 feb 2010
528
0
16
Lite OT till Lindhaga.

Sjukt att man sitter och trycker på den andra bilden på ditt printscreen. Efter ett par försök kopplar det och då undrar man vad f-n man tänker med egentligen :D
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Lite OT till Lindhaga.

Sjukt att man sitter och trycker på den andra bilden på ditt printscreen. Efter ett par försök kopplar det och då undrar man vad f-n man tänker med egentligen :D
Hahahaha, ja är lite som att byta någons bakgrund på datorn till en printscreen;)
 

Bränsle

Välkänd medlem
20 nov 2010
328
0
16
mxzfynd.JPG
Tryck på bilden för bättre kvalité

Väldigt billig :) Man vet ju inte hur långt den gått men.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
känns som denhär kommer gåiväg ganska fort.

är en c6a på bilden..

Jag tror inte den går iväg någonstans då den trligen inte ens existerar.


Min magkänsla säger att det är samma annonsör som den ovan.
Telefonnumret är troligen random, hör hemma i Umeå.
Bilden är förstabild då man googlar Crossfire 7.

Fejk!
 

tompab

Medlem
5 jan 2011
22
0
1
Jämtland
Vad finns de för anledning till att göra en sådan annons? Den med Mxz:an går ju numret till Delsbo och skotern säljs i Östersund, dessutom två olika personer på olika adresser och ingen med namnet som finns i annons. Ingen kan väll vara så dum att man cashar en handpenning på dylik annons. Min första tanke var nån som fyller jämt men de föll ju med två personer. Nån som har en idé?
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Vad finns de för anledning till att göra en sådan annons? Den med Mxz:an går ju numret till Delsbo och skotern säljs i Östersund, dessutom två olika personer på olika adresser och ingen med namnet som finns i annons. Ingen kan väll vara så dum att man cashar en handpenning på dylik annons. Min första tanke var nån som fyller jämt men de föll ju med två personer. Nån som har en idé?
"Njae, det kommer en nu och ska kika på den.."
"men jag betalar handpenning, du får 1000 kr nu så hämtar jag den imorgon"
"Njaaa, men okej då..!"

Sådana människor finns det faktiskt gott om!
 

Mulleson

Välkänd medlem
7 apr 2009
1.018
2
38
Luleå
Rätt bra pris ja. Ny matta kostar ju 7 laxar.

Sen är ju frågan hur bra/Rolig en kopplad boggie är i den längden.
 

Klassisk

Välkänd medlem
14 feb 2010
528
0
16
Jag skulle nog inte märka skillnad på en kopplad och okopplad. Jag har aldrig känt skillnaden. Åkte förra året 10a switchback och kör idag orange madness. Så jag antar att jag inte är ensam om att inte veta skillnaden. Därför tror jag den jag länkade är ett fantastiskt bra köp för dom pengarna. Man har nog roligt. :)