V2 ska de komma (edit: vecka 2 ) - vi har haft fint före hela december så nu börjar en ju bli lite otåligNågon som fått sin?
Eller vet om motorn blivit godkänd?
Jag tänkte genast att V2 va en ny motor Ac ska komma med och blev jätteglad för då skulle de kunna göra fronten extremt smal. Underligt ingen gjort en sån motor för den skulle även ge bra bottendrag.Gamla Evinrude skotrar hade ju boxermotor 2 cylindrig motor.V2 ska de komma - vi har haft fint före hela december så nu börjar en ju bli lite otålig
Är 600 motorn inte godkänd i Sverige ?Någon som fått sin?
Eller vet om motorn blivit godkänd?
Hade vart fränt fantisktJag tänkte genast att V2 va en ny motor Ac ska komma med och blev jätteglad för då skulle de kunna göra fronten extremt smal. Underligt ingen gjort en sån motor för den skulle även ge bra bottendrag.Gamla Evinrude skotrar hade ju boxermotor 2 cylindrig motor.
Lär väll vara det nu, har svårt att hitta ce godkännanden, men kanske för jag är dålig på att letaÄr 600 motorn inte godkänd i Sverige ?
Ja de tror jag för jag känner till en snubbe som köpte Catalyst 600. Jag vet dock inte om den köptes här i Sverige?Är 600 motorn inte godkänd i Sverige ?
Borde väl vara dags att få hit maskinerna innan kunderna går och köper en maskin av konkurrenterna är nog svårt nog att behålla kunderna med bara 600 kubikare till salu.
Jag köpte polaris nu, är så mycket snö och kort säsong ändå.. byter tillbaka nästa årBorde väl vara dags att få hit maskinerna innan kunderna går och köper en maskin av konkurrenterna är nog svårt nog att behålla kunderna med bara 600 kubikare till salu.
Precis och oavsett så är det en missad affär.Säkert fler som gör så och provar man nått annat kanske man blir kvar och då missar Artic kunder igen.
är elstart på alla catalyst i Sverige samt 2,6 mattan som är tyngre på den dom väger i klippet. I usa vägde dom den lättaste modellen utan elstart, tror den vägde ca 229-230kg full.Snowrider har vägt en fulltankad Catalyst nu.
Skiljde mer än jag trodde mot en Khaos dom vägde några avsnitt tidigare.
Catalyst 600 154": 251kg.
9R Khaos 155": 235kg.
Fulltankad förvisso. Så vet inte om Catalysten rymmer mer än Polarisen?
Sen missar jag om dom säger om det är elstart eller inte?
De är underligt att en matta och elstart ska väga 21 kg mer de måste va något mer skit som väger? Den väger ju 10kg mer än en polaris sks 155" som har elstart och är inte ens en fullfjädrad lössnömaskin. Men då ska tilläggas att jag utgick från fabriksuppgift på 205kg torr och la på 45l soppa som väger 0,75kg litern. Jag fick en 2020 sks 155" till 239kg om den verkligen har 45l tank?är elstart på alla catalyst i Sverige samt 2,6 mattan som är tyngre på den dom väger i klippet. I usa vägde dom den lättaste modellen utan elstart, tror den vägde ca 229-230kg full.