Någon mer än mig som blev hur sugen som helst på en 800 high country? Svart? Ingen som har fler bilder liggandes, ACs USAhemsida verkar ligga nere...
värkar inte som dom tar in 800 med 162" eller har jag missat nått? står då inte med i svenska broschyren iafBlir en Proclimb 800 162". Hade dock önskad att den komm i vitt.
Powerclaw matta till salu 162" till salu när jag fått hem den. Har bytt ut på M8an till Challanger Extreme 63mm. Slår powerclaw med hästlängder.
Om du beställer i tid, kan du få vilken modell du vill ur deras program.värkar inte som dom tar in 800 med 162" eller har jag missat nått? står då inte med i svenska broschyren iaf
Det kommer att sitta 44mm matta på alla korta utom snopro 500 och 570.Skulle inte bli förvånad om KGK monterar mattor med lägre kammar på dom korta maskinerna med motiveringen att de blir lättare att sälja dom i sverige så...
Hmm, låter inte roligt. Blir nog till att byta matta om det blir köp.Det verkar som att de första powerclawmattorna håller bra så in i helvete medan de mattor som levereras nu ör mycket sämre. På 09an gick mattan sönder efter mitt eget misstag och 700 mil(inte en anmärkning på mattan innan olyckan) och ersattes med en ny förra vintern som bokstavligt talat har tappat kammar och börjat delaminera efter 250 mil.
Vart handlade du den och vad slutade kalaset på när du hade den hemma? Bara att montera och åka?Blir en Proclimb 800 162". Hade dock önskad att den komm i vitt.
Powerclaw matta till salu 162" till salu när jag fått hem den. Har bytt ut på M8an till Challanger Extreme 63mm. Slår powerclaw med hästlängder.
Mattornas dimension finns väl redan att beskåda på ACs svenska hemsida? I den där PDFen dom har lagt ut.Skulle inte bli förvånad om KGK monterar mattor med lägre kammar på dom korta maskinerna med motiveringen att de blir lättare att sälja dom i sverige så...
Hmm, låter inte roligt. Blir nog till att byta matta om det blir köp.
Vart handlade du den och vad slutade kalaset på när du hade den hemma? Bara att montera och åka?