Tom på mätarn? Mätarna ljuger som fan har jag upptäckt...Vettefan om jag vill påstå att m8an är speciellt snål, idag tankade vi alla fult på macken innan vi började.
När jag kört ca 1/2 tanken så var m8an tom. Har inte kollat exat hur lång vi kört men uppskattningsvis ca 4-5 mil max.
Detta bör ge en förbrukning på nästan 10L/mil... Eller så är det ovanligt liten tank på m8an?
Min rmk brukar ligga rätt stadigt på 4-6 liter milen.
Det är årets, denna topic handlar ju om arctic 2012.Asker: var det gamla m8'an eller årets? Låter onekligen som det är nåt fel på den eller så är det 4-5 mil i fullgas läge
Bra fråga, för är det enkelt kanske det är något man kan göra själv. Annars får dom fixa det på garantin.Nån som har nått tips på hur jag ska dra åt drevet på variatoraxeln?
jo visst går de på servicen, men nu har jag ändå plockat ur drivaxeln sen en stenkörning i helgen å tänkte passa på.Bra fråga, för är det enkelt kanske det är något man kan göra själv. Annars får dom fixa det på garantin.
Verkar som han haft jävligt otur. Jag har upplevt backproblemet endast gång och det löste sig efter 5 försök till växlingar. Min växelförare är inte shimsad än - åf har inte fått kitet än. Antar att han slapp betala hyra eller fick avdrag på kostnaden..? Var det snowflakes?En kompis hyrde en AC XF1100T i helgen. Backen gick inte ur, och när vi väl fått i den så var det felkoder på displayen. Inte så värst övertygande