Man kan ju hoppas att dom höjt effekten I nya C-tec2 800an , för jämfört med med 800 ho ligger rotax 850 tyvärr I en egen effektklass , rätt ska vara rätt och 800 ho ger Inga 160 hk , det finns bromsningar på runt 160 hk med det är I gamla shassit , I procross shassit har den aldrig gett mer än 150-155 hk ., det är pinsamt när dynotech jämför en oinkörd serieproducerad 850 I samma effektdiagram som 800orna från arctic och Polaris . men dom går ju bra ändå och inte blir skoterkörningen väll roligare bara för att man har 15 hk till ...
jag önskar att den här "mid-season releasen" kom för att kränga iväg dom 800or som var byggda innan arctic var tagna på sängen av 850 bomben ! och den 1 mars visar dom att dom inte har någon avsikt att ligga efter effektmässigt I klassen å släpper en större motor . (det är vad jag önskar inte vad jag tror)
https://intl.www.arcticcat.com/snow/sleds/model/2017-en-gl-2018-early-release-m-8000-sno-pro-153162/
stora spjällhus var positivt och att dom nu äntligen kan stänga vingportarna
jag önskar att den här "mid-season releasen" kom för att kränga iväg dom 800or som var byggda innan arctic var tagna på sängen av 850 bomben ! och den 1 mars visar dom att dom inte har någon avsikt att ligga efter effektmässigt I klassen å släpper en större motor . (det är vad jag önskar inte vad jag tror)
https://intl.www.arcticcat.com/snow/sleds/model/2017-en-gl-2018-early-release-m-8000-sno-pro-153162/
stora spjällhus var positivt och att dom nu äntligen kan stänga vingportarna
Last edited: