Okej! Hur gjorde ni den på för vis?När vi byggde om min F6 för massa år sedan så gjorde vi en kapjigg till cirkelsågen så det vart ett rakt snitt och likadant på bägge sidor Fungerade riktigt bra faktiskt.
Gjorde en brädbit med det mått vi ville ha ifrån klackarna på mattan ut till snittet typ, som vi sen la cirkelsågen mot om du förstår, sen kapade vi en bit, flyttade efter brädan och kapade, flyttade osv.Okej! Hur gjorde ni den på för vis?
/ Jonas
Försök fixa en egen M-huv så du slipper att scoopet sätts igen av snö, personligen tycker jag dock att sno-pro huven ser grymmare ut med sitt scoop men det kanske går att behålla det fast låta maskinen dra luften uppe i lysbulan.
Ahaa! Ja, de va ju ingen dum idé! Då skulle ev matta vara löst.. Men hur är de med boggie? Finns det någon som kan passa direkt eller skulle man kunna byta skenorna endast?Gjorde en brädbit med det mått vi ville ha ifrån klackarna på mattan ut till snittet typ, som vi sen la cirkelsågen mot om du förstår, sen kapade vi en bit, flyttade efter brädan och kapade, flyttade osv.
Ska kolla upp de!Det går att köpa nå meshfilter kit till scoopet från skoterdelen.
Härlig fastkörning!.
Själv så kom jag på den briljanta iden att följa efter min kompis in i snårskogen.
Han på sin Boondocker och jag på turtleboben,s.tan så slut man var.https://www.instagram.com/p/BRi4E1nleRG/
Nej, jag har 35mm kammar på min maskin! Tycker den tar sig fram ruskigt bra för att vara smal!Jo det gick bra. För kort matta och för låga kammar bara.
På tal om kammar!.Är det en 44,as matta på din?.
Okej! De lät intressant. Ska kolla upp om de finns att få tag på!Satt f7 ext skenor på min och en 151" matta på det, funkar fint de.
Jajamen! Det fungerar så sjukt bra! Det jag inte gillar är variatorsetupen, F7 primär (original) 440 sekundär (original) Den växlar på tok för snabbt för att kunna åka långrulle (som syns i filmen) men utöver de lirar allt kanon! Kör på 440 remmen också.Kör du med 440 drevningen?,och om du gör det,hur tycker du att det funkar?.