Finns det intresse för lackade bågar så kan det ordnas dock behöver jag ca 10st beställningar per färg för att få dom lackade.kommer du lackera nått eller blir de olackat fram över?
Nej. tyvärr men dom finns hos din åf polaris nummer 5438627 & 5438628.hejsan, fixar du nr 4 på sprängskissen (tätningen )?
Det är samma pris här.Okej jag har kollat jag fick båda för 130:- har du bättre pris hos din åf?
Just nu bara obehandlade, lackade lär det bli mot hösten och då i röd,svart och vit.Okej jag är sugen på en, hade du bara obehandlade?
Olackade bumpers har jag klara för leverans. Lackade kommer lite senare då jag tänkte skicka iväg 37" a-armarna på pulverlack i samma veva.Tjolahopp.. Bokar upp mig på en bumper.. Finns dom färdig eller ska dom snickras ihop?
Missminner jag mig inte helt fel så var de snack om nått framvagns-kit å? Hur ser det ut på den fronten då?
Poäng till k-lenKanske har att göra med att han framförallt vill ha reserv på hyllan om han crachar sina egna, och själv använder röda(?
bara en teori, men så skulle jag resonerat.
Mmm men inte ens Asker kan behöva ett dussin röda i reserv( till sig självPoäng till k-len