Vem av oss? Jag har iaf 44mm back country och Rmk-drevning. Det är allt.vad har du för setup på din maskin ?
variatorer ? drevat ? eller reser dom så där fruktansvärt orginal ? ;D
Japp. 3 kugg ner på lilla och 3 kugg upp på stora. Dom är sjukt högt drevade original.jag tänkte på han som lagt upp klippen i första hand.
vad är det för drevning på rmk´n ?
är det pro rmk drevning eller ?
Helt standard passade den inte mig men det är ju lätt att ställa om. Jag kör extremt lite led så jag är inte rätt person att fråga..så dom är drevade orginal för att gå typ 180km/h .
det är inte intressant alls i mitt tycke, att åka fort som fan efter isen tex
sitter och sneglar på switchback assault så forskar lite om dom.
hur tycker du om fjädringen ?
hört en del som säger att den är inte alls speciellt bra i boggien bla.
Den duger inte som jag allstå misstänkte. Men om man jämför med en 600cc med 136 tum och 44 matta då? Jag tror 144an med 35 mattan klarar sig bättre i snö? (tyckte min fungerade okej i lössnön)1. Nej den duger inte, vi har en challenger extreme 51mm på vår, grymt bett/fjäll på led och fungera mycket bra i puder!
2. den är kortare och inte lika brutal i puder men helt ok! den har större kyksystem än PRO. Annan fjädring i boggi och betydligt bättre framvagn (för fjäll/led) Bredare fotsteg.
3. A SWB förmodligen bättre på alla tänkbara sätt!
4. Tvivlar starkt på att en -10 RMK är bättre, på vad????
5. Ja, det går bra att åka 2!
Det står olika på grund av att i Usa så fick man välja mellan två mattor. Sverige har den högre drevningen.ursäkta om jag är efterbliven men vad är det för drevning på switchback assault -11 och vad är det för drevning på pro rmk - 11 ?
när man kollar på polaris partscatalogs så blir man inte klokare eftersom att det står massa olika på samma maskin .