Att spinna sönder en led!!!!!! Så trist att se.

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Måste erkänna att efter jag just köpte min xlt så var det väll en del full gas repor på leden, mest för att testa hur den kändes,hur den funkade på leden och för att känna på draget (kört 250 och 340 innan, xlt=580). men så småning om så har ja börja köra mer och mer lungt på dem allmäna skoterlederna med tanke på andra skoteråkare som kanske inte har skotrar som "klarar" av guppen så bra. Och eftersom jag själv inte heller tycker det är roligt att åka på led med bottenlösa gropar. Sen lite med tanke på ekonomin då den drar den så klart mer bensin när man börjar pumpa på gasen. Men jag kör mest lungt på lederna och nära samhället där jag kör för att folk inte ska börja gnälla. tycker det är onödigt att reta upp folk för sånt, som t.ex. köra för fort på gatorna.

Pump gasa och leka kan man göra utanför leden!

Niklas.L

Välkänd medlem
5 sept 2006
330
0
16
Sthlm
Men för att komma till saken!! Vi spinner väl alla upp nån hög & låser mattan nån gång. Men jag har tillräklig respekt för dom som håller på å trixar, fixar å gör lederna så fina att jag inte gör de var tionde meter. Men visst händer de! Den som inte säger att han/hon gör de är nog en lögnare, de vet vi alla. Jag säger tack för mig å stort tack till dom som tar han om våra leder.